سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰

پایان کار کشتی آزاد با ۳ طلا و یک نقره

يکشنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۰۰
کد مطلب: 802169
قهرمان جهان در سال ۲۰۲۱ کار خود را در تورنمنت رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی با طلای وزن ۹۲ کیلوگرم به پایان رساند.
پایان کار کشتی آزاد با ۳ طلا و یک نقره
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، بعد از پیروزی حسن یزدانی در فینال وزن 86 کیلوگرم جام تورلیخانوف، کامران قاسم‌پور در فینال 92 کیلوگرم مقابل حریف قزاقستانی‌اش قرار گرفت.

قهرمان سال 2021 جهان، درحالی از صبح امروز مبارزه‌هایش را در وزن 92 کیلوگرم آغاز کرد که به دلیل حضور 6 کشتی‌گیر در وزنش، رقابت‌ها در دو گروه 3 نفره و به صورت دوره‌ای برگزار شد.

او بعد از شکست 10 بر صفر ویکی از هند، با نتیجه 10 بر صفر و با ضربه فنی اسلام بک الیاس‌اف از قزاقستان را شکست داد و سپس در نیمه‎نهایی عبدی مناف بایگنجیف از قزاقستان با 11 بر صفر از پیش رو برداشت. 

کامران قاسم‌پور در فینال جام رنکینگ اتحادیه جهانی با آدیلیت داولومبایف از قزاقستان مبارزه کرد که با نتیجه 11 بر صفر این کشتی را هم پشت سر گذاشت تا طلای تورلیخانوف را از آن خود کند.

قاسم‌پور تنها آزادکار ایرانی در آخرین رنکینگ اعلام شده از سوی اتحادیه جهانی بود که رنک یکِ وزن خود را در اختیار داشت.

پیش از قاسم‌پور، حسن یزدانی در 86 کیلوگرم و امیرحسین زارع در 125 کیلوگرم دو مدال طلا را به خود اختصاص داده بودند و امیرحسین فیروزپور در 97 کیلوگرم به مدال نقره بسنده کرد.
کشتی آزاد ایران با 4 کشتی‌گیر در این رقابت‌ها شرکت کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *