جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

خاندوزی: مهار تورم اولویت دولت است

يکشنبه ۱۹ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۱۸
کد مطلب: 805649
مهار تورم اولویت مهم دولت در بخش اقتصاد است و وزارت امور اقتصادی و دارایی از همه ظرفیت‌های خود برای برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور استفاده خواهد کرد.
خاندوزی: مهار تورم اولویت دولت است
به گزارش جهان نيوز به نقل از پایگاه خبری وزارت امور اقتصادی و دارایی، وزیر اقتصاد صبح شنبه ۱۸ تیر در سفر خود به استان گیلان و در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، مهار تورم را اولویت مهم دولت در بخش اقتصاد اعلام کرد و گفت: دستگاه‌های متولی این بخش با تقسیم وظایف، کنترل نقدینگی و تورم را دستور کار اول خود قرار داده اند.

احسان خاندوزی افزود: وزارت اقتصاد از همه ظرفیت‌ها برای برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور استفاده کرده و برنامه ریزی جدی برای تسهیل در صادرات کالا‌های تولید داخل دارد.

آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان گیلان نیز در این دیدار با بیان اینکه ایران اسلامی به برکت وجود متخصصان و تکیه بر دانش بومی، بسیاری از قله‌های رفیع علوم بویژه در بخش‌های نظامی را فتح کرده گفت: در میدان بزرگ اقتصادی هم باید از وجود نخبگان و متخصصان استفاده کرد تا مشکلات حل شود.

وی با اشاره به تلاش دشمنان برای عقب نگه داشتن نظام اقتصادی ایران افزود: وزارت اقتصاد با تشکیل اتاق‌های اندیشه ورز و بهره گیری از دانش حوزویان، اساتید دانشگاه، نمایندگان مجلس و نیرو‌های دلسوز با تجربه، می‌تواند مقابل هجمه‌های اقتصادی دشمنان بایستد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *