پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
۱

واکنش رئیس فدراسیون فوتبال اروگوئه به بازی دوستانه با ایران و قطر

شنبه ۱۱ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۳۶
کد مطلب: 804841
رئیس فدراسیون فوتبال اروگوئه درباره دو بازی دوستانه پیش روی تیم ملی کشورش اظهار نظر کرد.
واکنش رئیس فدراسیون اروگوئه به بازی با ایران
به گزارش جهان نيوز به نقل از نشریه «ال‌پایس»، تیم ملی اروگوئه در فیفادی ماه سپتامبر اردویی تدارکاتی در اتریش بر پا و مقابل تیم‌های ملی ایران و قطر صف‌آرایی می‌کند. این خبر توسط ESPN اروگوئه نیز تایید شده است.

کادر فنی تیم ملی اروگوئه روزهای 23 و 27 سپتامبر (اول و پنجم مهر) را برای بازی با ایران و قطر در نظر دارد.

ایگنایسو آلونسو رئیس فدراسیون فوتبال اروگوئه در این باره گفت: کادر فنی تیم ملی از ما درخواست کرد که به مصاف تیم‌های ملی حاضر در جام جهانی برویم و بیشترین بهره را از فیفادی ببریم. همه مسائل را حل می‌کنیم تا آرامش ذهنی به کادر فنی تیم ملی تزریق شود. ما قرار است با دو تیمی که در جام جهانی حضور دارند بازی دوستانه و تدارکاتی داشته باشیم.

اروگوئه تاکنون در راه آماده‌سازی برای حضور در جام جهانی 2022، در سه دیدار دوستانه به میدان رفته که مکزیک و پاناما را شکست داد و مقابل آمریکا به تساوی رسید.

شاگردان دیه‌گو آلونسو در گروه H جام جهانی قطر با پرتغال، غنا و کره جنوبی همگروه هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
همه مردم خواستار بازگشت کی‌روش هستند. بازگشت کی‌روش بازگشت به عقب نیست. کی‌روش میتونه تو همون اردوی شهریور ماه تیم را درست کنه، چون این تیم را خودش ساخته و تمام بازیکنان را میشناسه