پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

افشاگری یک نماینده مجلس درباره فعالیت میز پاریس در بخش سینمایی کشور

سه شنبه ۷ تير ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۵۳
کد مطلب: 804439
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به وجود محفلی به نام میز پاریس در بخش سینمایی کشور از فعالیت این محفل برای سیاه‌نمایی وضعیت جامعه ایران با استفاده از فیلم‌های سینمایی پرده برداشت.
افشاگری از پشت پرده میز پاریس در سینما
به گزارش جهان نيوز، بیژن نوباوه وطن نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در مراسم سالگرد ارتحال امام راحل گفت: رهبر معظم انقلاب در سی و سومین سالگرد ارتحال امام راحل عنوان کردند که کسانی که برای دشمن جاسوسی می‌کنند هم به دشمن خیانت می‌کنند و هم اطلاعات دروغ به دشمن می‌دهند.

وی افزود‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌: در سال‌های قبل این جاسوسی‌ها به صورت مخفیانه‌تر انجام می‌شد اما در این سال‌ها شاهد هستیم که افراد فعال در این بخش با صراحت بیشتری به جاسوسی برای دشمن می‌پردازند.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: امروز جاسوسی را در قالب‌های مختلف و به ویژه در قالب فعالیت‌های فرهنگی انجام می‌شود و با رنگ و لعاب فرهنگی برای دشمن جاسوسی می‌کنند.

نوباوه خاطرنشان کرد: هنرمندانی که با فیلم‌های سینمایی‌شان به دنبال سیاه‌نمایی هستند و سعی دارند تصویری سیاه را از جامعه ایران در فیلم خود به نمایش بگذارند، پیاده‌نظام دشمن هستند.

وی افزود: سناریوی این گونه فیلم‌ها عموما از خارج از کشور به این افراد داده می‌شود و این هنرمندان نیز مجری این دستورات هستند و حتی سفارتخانه‌های برخی از کشورها در این مسئله نقش دارند.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: از حدود 10 سال پیش محفلی به نام میز پاریس در بخش سینمایی ما فعال شد که این محفل سناریوهای نوشته شده و دیکته شده برای سیاه‌نمایی از وضعیت جامعه ایران در قالب فیلم‌های سینمایی را از کشورهای معاند دریافت می‌کردند و عمده فیلم‌های سینمایی که بر اساس این سناریوها ساخته می‌شد در دوران اصلاحات مجوز گرفتند.

نوباوه خاطرنشان کرد: جامعه اروپا خود درگیر مسائل و مشکلات فراوانی است و سیاست‌مداران کشورهای اروپایی برای انحراف افکار عمومی سعی دارند تصویر غیرواقعی و مخدوش از جامعه ایران به نمایش بگذارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *