شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۳
۱۱

فوتبال داعشی‌ها با سر بریده و شب سخت شهید همدانی

دوشنبه ۶ تير ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۴۲
کد مطلب: 804321
خادم ایرانی حرم حضرت رقیه(س) می‌گوید: سمت حرم حضرت زینب(س) میدانی به نام حجیره بود که آنجا داعشی‌ها با سرهای بریده، فوتبال بازی می‌کردند. شب تاسوعا، حاج حسین همدانی تصمیم گرفت عملیاتی انجام دهد و میدان حجیره را پاکسازی کند.
فوتبال با سر بریده و شب سخت شهید همدانی
به گزارش جهان نيوز، «سیدمحمد میری» یکی از خادمان ایرانی حرم حضرت رقیه سلام الله علیها در جریان گفتگو با خبرگزاری فارس از شبی سخت در جریان نبرد با تکفیری ها سخن گفته است که در ادامه خواهید خواند:

«شهید حسین همدانی از فرماندهان شجاع بود. سمت حرم حضرت زینب سلام الله علیها، میدانی به نام میدان حجیره بود. آنجا داعشی‌ها با سرهای بریده، فوتبال بازی می‌کردند تا رعب و وحشت ایجاد کنند. شب تاسوعا، در حرم برنامه داشتیم و حدود ۳۰۰ نفری بودیم. آن موقع اصلا خانم‌ها نبودند و به دلیل نبود امنیت، فقط آقایان به حرم می‌آمدند. آن شب حاج حسین همدانی گفت: می‌خواهیم امشب جای خوبی برویم. گفتم: هرجایی برویم خوب است و من با شما می‌آیم. به سمت حرم حضرت زینب سلام‌الله علیها و میدان حجیره رفتیم.

بعد از دقایقی متوجه شدم که عملیاتی قرار است انجام شود و میدان حجیره را پاکسازی کنند. اینکه می‌گویم به سمت حرم حضرت زینب سلام الله علیها رفتیم، به این آسانی نبود. در مسیر، باران آتش و گلوله بود و خمپاره‌زن‌ها هم در نقاط مختلف منطقه زینبیه حضور داشتند. در منطقه زینبیه هم شاید تعداد افراد حاضر انگشت‌شمار بود و در بخشی هم برخی از افرادی که ساکن آنجا بودند، مجبور بودند که در خانه بمانند.

سخت‌تر از همه هم پیکرهایی بود که داعش سربریده بود و با سرهای آنها در حال بازی بودند. به حرم حضرت زینب سلام الله علیها که رسیدیم و روضه‌خوانی تمام شد، عملیات را اعلام کردند.

عملیات ساعت یک بامداد آغاز شد و آنقدر این عملیات به خوبی فرماندهی و اجرایی شد که تا اذان صبح، منطقه از داعشی‌ها پاکسازی شد و حتی میدان حجیره را تغییر کاربری دادند. میدان حجیره به خاطر موقعیت استراتژیکی که داشت، شاهراه تردد نیروهای مقاومت ایرانی، حیدریون و فاطمیون بود. عملیات پاکسازی میدان حجیره واقعا سخت بود که البته رزمنده‌های فاطمیون نقش خیلی مهمی در آن داشتند».

بیشتر بخوانید:
ماجرای عصبانیت شهید همدانی از رفتار فرزندش
ماشین تشریفات فرمانده مشهور سپاه چه بود؟
دو شهید خاص از مدافعان حرم که باید در تاسوعا از آنها یاد کرد
ماجرای حس خاص نادر طالب زاده به شهید همدانی
ماجرای گلایه حاج قاسم از برخی فرماندهان در ماجرای سوریه
اقامت لاکچری یکی از فرماندهان سپاه در خارج +عکس و فیلم
خاطره درس آموز از شهید همدانی
جمله آقا که خستگی ۳ ساله شهید همدانی را از بین برد
https://jahannews.com/vdcf0jdcyw6dxma.igiw.html
jahannews.com/vdcf0jdcyw6dxma.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مدیون این عزیزان بزرگوار هستیم
شهروند
Iran, Islamic Republic of
روحش ايشان وتمام شهدا شاد.
Iran, Islamic Republic of
شادی ارواح طیبه شهدا صلوات
Iran, Islamic Republic of
شادی ارواح طیبه شهدا صلوات
Iran, Islamic Republic of
الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
Iran, Islamic Republic of
روح شهدا شاد. مدیونتان هستیم..
Iran, Islamic Republic of
سلام به روح پاک ومطهر شهدای انقلاب اسلامی انانی که با الگو برداری از دستورات قرانی به اذن الله و وبا الهام از اسوه های خط ایثار وشهادت دست از حمایت ال علی واهل البیت حضرت محمد مصطفی ( ص) بر نداشتند وقطره قطره خون خویش را در جنگ نابرابر تحمیلی اربا بان زر وزور وتزویر تقدیم انقلاب اسلامی کردند تا این گنجینه ی معرفت عاشورایی برای محبان تا قیامت پر افتخار باقی بماند .
Iran, Islamic Republic of
کاش‌که‌امثال‌سردار‌همدانی‌ها‌الان‌زنده‌بودند‌ومابانفس‌کشیدنشون‌امید‌داشتیم‌خدارهبرمون‌رانگه‌داره‌برامون‌انشاالله
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
هستند برادر ولی مثل این شهید بزرگوار گمنام!
و شاید تا موقعی که از بین ما نرند نشناسیمشون و گمنام بمانند...
منصوری
Iran, Islamic Republic of
روحشان شادکاش بی حجاب اینقدربه خون این شهدابی حرمتی نکنند.
Iran, Islamic Republic of
روح همه شهدا شاد