پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۶

شکار بزرگ سازمان اطلاعات سپاه در ‌اصفهان/ کشف ۵۰ هزار تن گندم احتکارشده در ‌کارخانه‌‌ تولید آرد

يکشنبه ۵ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۰۴
کد مطلب: 804286
نیرو‌های سازمان اطلاعات سپاه و بازرسان جهاد کشاورزی ۵۰ هزار تن گندم دولتی احتکار شده را در یکی از کارخانه‌های تولید آرد حومه اصفهان کشف و ضبط کردند.
‌شکار بزرگ سازمان اطلاعات سپاه در ‌اصفهان
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، نیرو‌های سازمان اطلاعات سپاه و بازرسان جهاد کشاورزی 50 هزار تن گندم دولتی احتکار شده را در یکی از کارخانه‌های تولید آرد حومه اصفهان کشف و ضبط کردند.

ابراهیم عباسی بازرس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه در این خصوص اظهار داشت: صاحب این کارخانه سهمیه گندم دولتی را دریافت کرده بود تا به آرد یارانه‌ای تبدیل و به نانوایی‌ها عرضه کند.

وی با بیان اینکه صاحب این کارخانه موجودی گندم دولتی دریافت شده را صفر اعلام کرده بود، ادامه داد:وی مدعی شده بود این گندم‌ها را از بازار آزاد تهیه کرده، اما هیچ سندی مبنی بر خرید از بازار آزاد ارائه نداد.

بازرس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان با بیان اینکه گندم‌های دولتی در یک سوله به ارتفاع 15 متر و عرض 45 و طول 50 متر و یک مخزن در عمق 16 متری زمین احتکار شده بود ،گفت: میزان این تخلف 555 میلیارد تومان اعلام شده است و پرونده به مراجع قضایی ارسال می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
چگونه این سوله ها بدون شناسنامه و قابلیت رهگیری مجوز ساخت میگیرن
Iran, Islamic Republic of
ای ملت ایران از قوه قضائیه بخواهید محتکران را که با ارزاق مردم ثروت اندوزی می‌کنند کمترین مجازات نباید اعدام باشد این کارخانه را پلمپ و صاحبش اعدام کنند تا حساب دست دیگر دزدان بیاد و گرنه عمرما با شنیدن این اخبار و حرص خوردن تمام می‌شود وای بحال نسل بعدازما
Iran, Islamic Republic of
متأسفانه با قوانینی که در حال حاضر در رابطه با برخورد با مفسدان اقتصادی و محتکران خورد و خوراک مردم وجود داره , با چند میلیارد جریمه و یا نهایتا" چند سال زندان آنچنانی!! سر و ته قضیه سرو وسامان پیدا نمی کنه
Iran, Islamic Republic of
شکار نهنگ در اصفهان
Iran, Islamic Republic of
رفتار اینگونه افراد به کفتار و لاشخور میخوره , نه حیوان بی آزاری مانند نهنگ . گرچه همون کفتار و لاشخور هم به این بی وجدانهای انسان نما شرف دارند.
حقگو
Iran, Islamic Republic of
آفرین بر شخص ویا اشخاصی که این احتکار را دیدند و آفرین بر سازمان حفاظت سپاه و مأمور وزارت جهاد کشاورزی خدا کمکتون کنه انشاالله که ریشه این احتکار کننده گان و اختلاس کننده گان خشکیده شود . درود بر سپاه همیشه سر افراز اسلام .