سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰

ماجرای پاسخ رهبرانقلاب درباره ابطال انتخابات ۲خرداد+فیلم

پنجشنبه ۲ تير ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۴۸
کد مطلب: 804024
قسمت دوم نماهنگ «مدافع حقوق مردم»؛ بخشی از بیانات رهبر انقلاب در خرداد ۸۹ و در دیدار نمایندگان نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری را به تصویر کشیده است.
ماجرای پاسخ رهبرانقلاب درباره ابطال انتخابات ۲خرداد+فیلم
به گزارش جهان نيوز، رهبر انقلاب ۲۶ خرداد ۱۳۸۸ در دیدار نمایندگان نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری فرمودند: من نمی‌خواهم این را در تلویزیون بگویم؛ شما خیال می‌کنید وقتی که آقای خاتمی با بیست میلیون رأی پیروز شد، یک عدّه‌ای عصبانی نبودند؟ خب چرا، آنها هم عصبانی بودند؛ آنها هم از همین حرفها می‌زدند، آنها هم همین داعیه‌ها و طلبکاری‌ها را می‌کردند.

ایشان همچنین تاکید کردند: همان وقت به من هم آمدند مراجعه کردند؛ یکی از مسئولین عالی‌رتبه‌ی آن روز آمد پیش من و از من خواست که «آقا! این انتخابات را ابطال کنید»؛ من چنان تشری زدم که به نظرم بعد از آن، بین ما و آن مسئول هنوز هم درست اصلاح نشده.

بر همین اساس نماهنگ مدافع حق مردم شب گذشته برای نخستین بار و به مناسبت ایام سالگرد نماز جمعه تاریخی ۲۹ خرداد و سالگرد موافقت رهبر انقلاب با رسیدگی به شکایت نامزدهای انتخاباتی ۸۸ برای نخستین بار منتشر شد.

قسمت دوم این نماهنگ بخشی از بیانات رهبر انقلاب در دیدار ۲۶ خرداد نمایندگان نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری را به تصویر کشیده که در ادامه آمده است:

فیلم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *