سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۴
انتشار برای نخستین‌ بار//

رهبر انقلاب: من نمی‌خواهم این را در تلویزیون بگویم/ شما خیال می‌کنید وقتی که آقای خاتمی با ۲۰ میلیون رأی پیروز شد، یک عده عصبانی نبودند؟/ ابطال انتخابات یعنی زدن تو دهن مردم! + فیلم

چهارشنبه ۱ تير ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۴۶
کد مطلب: 803940
به مناسبت ایام سالگرد نماز جمعه تاریخی ۲۹ خرداد و سالگرد موافقت رهبر انقلاب با رسیدگی به شکایت نامزدهای انتخاباتی ۸۸ برای نخستین بار فیلمی از بیانات رهبر معظم انقلاب منتشر شد.
رهبر انقلاب: من نمی‌خواهم این را در تلویزیون بگویم/ شما خیال می‌کنید وقتی که آقای خاتمی با ۲۰ میلیون رأی پیروز شد، یک عده عصبانی نبودند؟! +فیلم و جزئیات
به گزارش جهان نيوز، به مناسبت ایام سالگرد نماز جمعه تاریخی ۲۹ خرداد و سالگرد موافقت رهبر انقلاب با رسیدگی به شکایت نامزدهای انتخاباتی ۸۸ برای نخستین بار فیلمی با از بیانات رهبر انقلاب با عنوان « بررسی دلیل ایستادگی رهبر انقلاب در دفاع از رأی مردم» در این باره منتشر شد.

رهبرانقلاب در بخشی از بیانات خود در دیدار با اعضای خبرگان رهبری در تاریخ ۲۳ اسفند سال ۸۸ می فرمایند: من نمی‌خواهم این را در تلویزیون بگویم... شما خیال می‌کنید وقتی که آقای خاتمی با بیست میلیون رأی پیروز شد، یک عدّه‌ای عصبانی نبودند؟

ایشان همچنین تاکید کرده اند: ابطال یعنی زدن تو دهن مردم! چهل میلیون آدم آمدند پای صندوق رأی دادند، من بگویم شما غلط کردید رأی دادید؟

این فیلم که از سوی پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای منتشر شده، در ادامه آمده است:
 
دانلود