جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

سجاد انوشیروانی سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری شد

سه شنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۰۷
کد مطلب: 803761
عضو سابق تیم ملی وزنه برداری ایران به عنوان سرپرست فدراسیون وزنه برداری جانشین علی مرادی شد.
انوشیروانی سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، سجاد انوشیروانی قهرمان سابق وزنه‌برداری دنیا به عنوان سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری انتخاب شد تا جانشین علی مرادی در مدیریت این فدراسیون شود.

سجاد انوشیروانی در حالی به عنوان سرپرست فدراسیون وزنه برداری انتخاب شد که طی روزهای گذشته با توجه به رأی اخیر دادگاه تجدید نظر دیوان عدالت اداری، علی مرادی از ریاست فدراسیون عزل شد و باید جای خود را به سرپرست جدید می داد.

این موضوع به انتخابات فدراسیون وزنه‌برداری در تیرماه سال ۹۸ مربوط می‌شود که طی آن علی مرادی با ۲۲ رأی به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شد اما حواشی زیادی در خصوص قانونی بودن رأی‌گیری به میان آمد.

در آن مقطع اینطور عنوان شد که به دلیل غیبت رئیس هیأت آذربایجان شرقی، تعداد اعضای مجمع ۴۳ نفر بود، در حالیکه طبق قانون لازم است فرد پیروز، نصف به علاوه یک رأی از آرای مجمع را به دست بیاورد.

همین اتفاق باعث شد سجاد انوشیروانی به عنوان یکی از کاندیداهای مجمع که ۱۱ رأی نیز کسب کرده بود به دیوان عدالت اداری شکایت و خواستار ابطال انتخابات شد. سپس شعبه ۴۵ دیوان عدالت اداری در روز چهارم اسفند سال ۱۴۰۰ رأی بدوی مبنی بر ابطال انتخابات را صادر کرد که طبق آن انتخابات ۱۶ تیر ماه ۱۳۹۸ رسماً ابطال اعلام شد. اما علی مرادی نسبت به رأی بدوی اعتراض کرد و این پرونده حدود دو ماه در شعبه ۲۶ تجدیدنظر دیوان عدالت اداری در حال بررسی بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
...