پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۳
برای چندمین بار؛

حمله سایبری به وب‌سایت‌های رژیم صهیونیستی/ از شبکه‌های تلویزیونی تا فرودگاه +جزئیات

سه شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۴۳
کد مطلب: 803064
رسانه‌های عبری از حمله سایبری به وب سایت فرودگاه‌های رژیم صهیونیستی خبر دادند.
حمله سایبری به وب‌سایت‌های رژیم صهیونیستی/ از شبکه‌های تلویزیونی تا فرودگاه +جزئیات
به گزارش جهان نيوز، رسانه‌های عبری، شامگاه دوشنبه، جزئیات جدیدی از حمله سایبری گسترده به وب‌سایت‌های رژیم صهیونیستی منتشر کردند.

بنابر گزارش امروز (سه‌شنبه) روزنامه «العربی الجدید» به نقل از روزنامه عبری «یدیعوت آحارانوت»، روز گذشته تعداد زیادی از وب‌سایت‌های رژیم صهیونیستی توسط گروه عراقی موسوم به «الطاهره» هدف حمله سایبری قرار گرفته‌اند.

طبق این گزارش، تعداد زیادی از وب‌سایت‌های رژیم صهیونیستی، صبح روز دوشنبه، از دسترس خارج شده‌اند. یدیعوت آحارانوت در ادامه اشاره کرد وب‌سایت فرودگاه‌های رژیم صهیونیستی نیز جزء سایت‌هایی بوده که دیروز هدف حمله قرار گرفته و برای مدت زمانی از دسترس خارج شده است.

این روزنامه عبری همچنین خبر داد که وبگاه کانال ۹ و کانال ۱۱ تلویزیون رژیم صهیونیستی هدف این حمله سایبری قرار گرفته‌اند و برای مدت زمانی همانند دیگر سایت‌ها از کار افتاده‌اند.

یدیعوت آحارانوت در بخشی از گزارش دیشب خود مدعی شد که این گروه عراقی وابسته به ایران است.

این گزارش پس از آن منتشر شده است که کانال تلگرامی «صابرین نیوز»، روز گذشته، از حمله سایبری گسترده به وب‌سایت‌های رژیم صهیونیستی خبر داد.

صابرین نیوز گزارش داد که گروه «Sharpboys» سایت‌های گردشگری رژیم صهیونیستی حاوی اطلاعات و کارت‌های اعتباری ۲۰۰ نفر را مورد حمله سایبری از نوع «malwar» (حمله بدافزاری) قرار داده است.

صابرین نیوز پنجشنبه گذشته (۹ ژوئن) نیز  از یک حمله سایبری شدید از سوی یک تیم عراقی علیه زیرساخت‌های رژیم صهیونیستی و هک شدن سامانه معاملاتی بورس تل‌آویو خبر داد و نوشت که این سامانه از دسترس خارج شده است.

این چندمین بار است که وبگاه‌ها و سرورهای حکومتی رژیم صهیونیستی از مبدأ عراق هدف حمله سایبری قرار می‌گیرند. آخرین حمله صورت گرفته از این دست به اردیبهشت‌ماه گذشته باز می‌گردد که  تیم سایبری موسوم به «الطاهره» عراق با شعار « یالثارات ابومهدی المهندس» حمله گسترده ای به زیرساخت های بخش حمل و نقل رژیم صهیونیستی انجام داد و بزرگترین شرکت ترابری رژیم صهیونیستی را از کار انداخت.
مرجع : خبرگزاری صدا و سیما‎
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
از حملاتی که به ایران هم میکنه بگید از اول سال چند بار حمله کردن و جوانهامون و کشتن حمله سایبری به شهرداری تهران و ....
United States
جنگه دیگه.... جنگ همینه....
Iran, Islamic Republic of
دمشون گرم
بترکونید این آدم کش های صهیونیستو