پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۹

مریلا زارعی: شهدا رفتند تا ما در آرامش باشیم/ اشتباه یک فرد یا یک مسئول را به پای یک سیستم نگذاریم

يکشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۴۷
کد مطلب: 802784
«هِناس» بخشی از تاریخ معاصر سرزمین ماست؛ سرزمینی که اگر تاکنون ایستادگی کرده و مانده، به دلیل خون شهدایی است که مظلومانه رفتند تا ما در امنیت و آرامش باشیم.
مریلا زارعی: شهدا رفتند تا ما در آرامش باشیم
به گزارش جهان نيوز به نقل از کیهان، اولین اکران مردمی فیلم سینمایی «هِناس» جمعه ۲۰ خرداد با حضور مریلا زارعی و کوثر حیدری بازیگر فیلم، شهره پیرانی و آرمیتا رضایی‌نژاد همسر و فرزند شهید داریوش رضایی‌نژاد، حسین دارابی کارگردان و محمدرضا شفاه تهیه‌کننده در سینما آزادی برگزار شد.

مریلا زارعی بازیگر «هِناس» با بیان اینکه امیدوار است مردم بیشتر از قصه این فیلم سینمایی و اکران آن آگاه شوند، مطرح کرد: «هِناس» بخشی از تاریخ معاصر سرزمین ماست؛ سرزمینی که اگر تاکنون ایستادگی کرده و مانده است، به دلیل خون شهدایی است که مظلومانه رفتند تا ما در امنیت و آرامش باشیم. امیدوارم این امنیت و آرامش با تعهد و مسئولیت ادامه پیدا کند و شما با حال خوب این مسیر را ادامه دهید، چراکه شهدا به دنبال همین مسئله بودند.

بازیگر نقش همسر شهید رضایی نژاد گفت: مسئولیت ما این است که چشممان را به روی حوادثی شبیه به ماجرای فیلم هناس نبندیم. منصف باشیم و اگر مسئولی در کشور در تدابیر خود دچار خلل می‌شود و اشتباه می‌کند به قیمت کل سیستم نگذاریم و یادمان نرود که آدم‌هایی به خاطر ما رفته اند و خون داده اند

وی افزود: از خداوند سپاسگزارم و خوشحالم که این نقش به من رسید تا سهمی در به تصویر کشیدن زنانی که در این سرزمین ایستادند و تحمل و صبوری کردند، داشته باشم. صاحب اصلی این نقش، حاضر است و این مسئله برای من مسئولیت بزرگی را به همراه داشت که با توکل به خدا و راهنمایی کارگردان و همه عواملی که در این مسیر یاری کردند، آن را به سرانجام برسانم.

بازیگر «هِناس» با اشاره به اینکه این فیلم سینمایی برای آگاهی بخشی ساخته شده است، اظهار کرد: «هِناس» برگی از تاریخ سرزمین ماست که باید برای آیندگان باقی بماند.

فیلم سینمایی «هِناس» با برداشتی آزاد از داستانی واقعی، به قصه زندگی شهید داریوش رضایی نژاد از شهدای ترور هسته‌ای و خانواده‌اش می‌پردازد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خیلی خیلی زیباست این فیلم
United Kingdom
دردو بلای شما خانم وطن پرست بخور تو سر مصی پولی نژاد .
Iran, Islamic Republic of
خانم مریلا زارعی .خانم باوقار .خداحفظتون کنه .دوستون داریم .مث همیشه بدرخشید الهی .
دانا
Iran, Islamic Republic of
خیلی دوست دارم این فیلم رو ببینم، به خاطر این فیلم و انتخاب بازیگران خوبش واقعا تشکر می کنم،تیزر تبلیغاتیش رو دیدم به دلم نشست.
Iran, Islamic Republic of
“محبوب” یعنی خانم زارعی…
جزو نوادر بازیگران وطن دوست و آزاده و باشخصیت.
نه هیچوقت حرف اضافه میزنه نه حرف از سر حقارت. درد و بلات تو سر هرچی “سلبریتی” خودفروخته
Iran, Islamic Republic of
این مریلا زارعی به عنوان یک هنرمند دینش را به وطن عطا کرده. دمش گرم
Iran, Islamic Republic of
شما در آرامشید که دستمزد نجومی میگیرید بدون مالیات.
محمد
Iran, Islamic Republic of
سلبریتی واقعی تو هستیُ خداوند انشاالله خیر و برکت به شما عنایت فرماید.
یاس تنهو
Iran, Islamic Republic of
خون شهدا ریخت تا ما در آرامش باشیم.