جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

برای همه معترضان علی‌الحساب یارانه واریز شد

شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۰:۰۲
کد مطلب: 802601
دستور رئیس جمهور تمام کسانی که مشمول دریافت یارانه نبودند اما خود را مستحق دریافت یارانه می‌دانستند، به صورت علی الحساب به حساب آنها یارانه نقدی واریز شده و مسدود شده است.
برای همه معترضان علی‌الحساب یارانه واریز شد
به گزارش جهان نيوز، سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در حاشیه جلسه هیئت دولت در پاسخ به سوال خبرگزاری دانشجو مبنی برآخرین وضعیت مشمولان دریافت یارانه اظهار داشت:  با دستور رئیس جمهور تمام کسانی که مشمول دریافت یارانه نبودند اما خود را مستحق دریافت یارانه می‌دانستند، به صورت علی الحساب به حساب آنها یارانه نقدی واریز شده و مسدود شده است.

وی افزود: اگر افرادی هستند که اعتراض کردند اما پول علی الحساب به حساب‌های آن‌ها واریز نشده است مجدداً مراجعه کنند. وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی یک ماه فرصت دارد تا بررسی‌های خود را در مورد معترضین به عدم دریافت یارانه نهایی کند. به جهت اینکه دچار در هم آمیختگی حساب‌های اقتصادی، بررسی موضوع سخت است.

خاندوزی در پایان تاکید کرد:ممکن است برخی از مردم به دلیل گردش مالی که وجوهش متعلق به آنان نیست حسابشان بیش از اندازه کار کرده باشد .همچنین  گردش بالای حساب به معنای درآمد بالا نیست و وزارت کار یکماه فرصت دارد به اعتراضات مردم رسیدگی کند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *