چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۱

جهانبخش سلطانی: بازیگران سینما تکراری شده‌اند

دوشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۵۰
کد مطلب: 802224
واقعیت امر یا پیشنهاد خوب نبود و یا اگر پیشنهادی بود دوست نداشتم در آن بازی کنم. شما یک آمار بگیرید می بینید که طی بیست سال اخیر تعداد بسیار محدودی در سینما بازی داشته‌اند. بازیگران این سالها خیلی تکراری شده‌اند.
جهانبخش سلطانی: بازیگران سینما تکراری شده‌اند
به گزارش جهان نيوز، جهانبخش سلطانی در گفت‌وگو با میزان پیرامون بازی در سریال تاریخی «شهر هرت» گفت: مراحل فیلمبرداری مجموعه تلویزیونی تاریخی «شهرت هرت» به کارگردانی محمدرضا ممتاز و تهیه‌کنندگی داریوش بابائیان را چندی پیش به پایان رساندم اما هنوز برای سال جدید برنامه خاصی ندارم و باید دید چه پیشنهادی پیش رویم قرار خواهد گرفت.

وی دلیل کم کاری خود در سالهای اخیر را اینگونه توصیف کرد: در حال حاضر فعالیتی در عرصه بازیگری ندارم و صحبت‌های با دوستانی داشتم، اما اینکه چه زمان جلوی دوربین بروم و قراردادی امضا کنم هنوز مشخص نیست. به علت شرایط همه‌گیری کرونا طی دو سال گذشته متاسفانه بسیاری از هم‌وطنانمان جان خود را از دست دادند و همکاران و دوستان من هم نیز در کمال تاسف فوت شدند. همین باعث شد دل و دماغ کار کردن نداشته باشم.
 
سلطانی در همین رابطه ادامه داد: خوشبختانه در سال جاری با ادامه روند واکسیناسیون وضعیت بسیار بهتر شده و آمار کرونایی حتی به صفر رسیده است، به همین دلیل اگر پیشنهاد خوبی داشته باشم قطعا از آن استقبال می‌کنم.

سلطانی: «سر نخ ۲» طی ۳۲ قسمت راهی تلویزیون می‌شود
بازیگر سریال «یوسف پیامبر» پیرامون آخرین وضعیت ساخت فصل دوم سریال نوستالژیک «سر نخ» اضافه کرد: فیلمنامه ۳۲ قسمتی سری دوم «سر نخ» تمام و تصویب شده است و طبق برنامه‌ریزی اگر همه چیز درست پیش برود قرار است به زودی این مجموعه تلویزیونی ساخته شود.

سلطانی دلیل موفقیت سر نخ را اینگونه شرح داد: با وجودی که از ساخت و پخش مجموعه تلویزیونی «سر نخ» حدود ۲۵ سال می‌گذرد، اما همچنان برای مردم جذاب و دیدنی است و در صورت ساخت سری دوم هم می‌دانم این اتفاق خواهد افتاد و مردم نکته‌سنج و آگاه ما از این مجموعه جدید استقبال خواهند کرد.
 
این بازیگر پیشکسوت درباره آخرین مراحل ساخت فصل دوم سرنخ خاطرنشان کرد: بهزاد خداویسی نویسنده سری جدید این مجموعه است و خسرو معصومی هم در سمت کارگردان قرار است پشت دوربین این سریال قرار بگیرد و بازیگران هم همان بازیگران سری اول خواهند بود. امیدوارم مشکل سرمایه‌گذار هم حل شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *