پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

هلاکت ۱۳ عنصر تکفیری داعش در ۳ استان عراق

يکشنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۶:۱۳
کد مطلب: 802083
سخنگوی فرماندهی کل نیرو‌های مسلح عراق از هلاکت ۱۳ عنصر تکفیری داعش در ۳ استان این کشور خبر داد.
هلاکت ۱۳ عنصر تکفیری داعش در ۳ استان عراق
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، «یحیی رسول» سخنگوی فرماندهی کل نیرو‌های مسلح عراق از هلاکت شماری از بقایای عناصر تکفیری داعش در این کشور خبر داد.

بر اساس این گزارش، سخنگوی فرماندهی کل نیرو‌های مسلح عراق اعلام کرد که نیرو‌های امنیتی این کشور در جریان عملیات‌های جداگانه در استان‌های کرکوک، نینوا و دیالی، ضربات سختی به بقایای تکفیری‌ها وارد کردند.

یحیی رسول در همین راستا عنوان کرد: نیرو‌های امنیتی عراق موفق شدند در عملیات‌های خود در ۳ استان مذکور ۱۳ تَن از بقایای عناصر داعش را شناسایی و آن‌ها را به هلاکت برسانند.

وی افزود: این تعداد از تروریست‌های داعش در عملیات نیرو‌های عراقی در رشته کوه‌های قره جوغ واقع در منطقه مخمور که با پشتیبانی نیروی هوایی عراق صورت گرفت، کشته شدند.

سخنگوی فرماندهی کل نیرو‌های مسلح عراق گفت: نیرو‌های ما همچنین تعدادی از مخفی‌گاه‌های حاوی مهمات متعلق به تروریست‌های داعش را در رشته کوه‌های حمرین واقع در استان دیالی کشف و ضبط کردند.
برچسب ها: داعش عراق هلاکت
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *