پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۴

یگان ویژه در محل حادثه متروپل آبادان چه می‌کند؟

پنجشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۱۷
کد مطلب: 801947
یکی از نیروهایی که ‌صرفاً برای ایجاد آسایش و امنیت مردم انقلابی آبادان و کمک به آسیب‌دیدگان در محل حادثه متروپل حادثه حضور یافت یگان ویژه بود.
یگان ویژه در محل حادثه متروپل آبادان چه می‌کند؟
به گزارش جهان نيوز، سردار موسوی فرمانده میدانی عملیات تأمین امنیت محدوده ریزش برج‌های متروپل در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی تسنیم به آبادان گفت: بعد از هر حادثه‌ای اتفاقاتی رخ می‌دهد که ناگوار است، برخی مردم برای بررسی حادثه رخ داده نسبت به اقوام خود در صحنه هستند، برخی سودجویان و حتی معاندین نیز در صحنه حادثه حاضر می‌شوند.

وی ادامه داد: به همین دلیل نیروهای انتظامی و یگان‌های ویژه فراجا جزو نخستین نیروهایی بودند که در برقراری امنیت و  آرامش به صحنه آمدند و با بکارگیری تجهیزات، حضور نیروهای امدادی و خدماتی را تسهیل کردند. در مراحل اولیه یگان ویژه استان حضور داشت و در ادامه با تدبیر فرمانده یگان ویژه فراجا، بخشی از یگان ویژه فارس و کرمانشاه در این محل حاضر شدند، کل محور توسط یگان‌های ویژه گیت‌هایی مستقر شده و عبور و مرور مردم و خودروها و تجهیزات و ادوات امدادی را مدیریت می‌کنند. 

موسوی گفت: روزهای اول کندی در امور بود اما بعد یکی دو روز با همت همه نیروها و دستگاه‌ها، امور امدادی با شدت بیشتری در حال انجام است.

وی درباره سوءاستفاده از عزاداری مردم در برخی شب‌ها گفت: یه نکته‌ای را باید خاطرنشان کنم؛ در چند روزی که از تهران به این محل آمده‌ایم، چیزی که کاملا واضح و مبرهن بود، نجابت و متانت مردم آبادان بوده است، همه دست به دست هم داده‌اند و در حال خدمت‌رسانی هستند. از هیچ کمکی به نیروها دریغ نکرده‌اند. اما متأسفانه در این بین دشمنان هم بیکار نشسته‌اند و چون منافع خود را در خطر می‌بینند شروع به موج‌سازی می‌کنند تا عملکرد مثبت مردم را تحت‌الشعاع قرار دهند.

موسوی افزود: چیزی که واقعیت دارد این است که همه مردم این شهر و حتی استان، کنار نیروهای امدادی هستند و عده‌ای فریب‌خورده که تحت تأثیر القائات فضای مجازی، مردمی را که در حال عزاداری هستند را مورد آزار قرار می‌دهند. اینکه چهار نفر می‌آیند و شعار می‌دهند و مراسم عزاداری را بهم می‌زنند را نباید به عموم مردم و شهر آبادان تعمیم دهیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مجید محاوی
Iran, Islamic Republic of
همیشه اماده برای امنیت و خدمت ... درود بر نیروی انتظامی
!!
Iran, Islamic Republic of
در این شرایط بحرانی ، حضور پلیس ، برای جلوگیری از سوء استفاده دشمنان ، ضروری است .. احسنت
ابوالفضل
Iran, Islamic Republic of
فرستادنش که بازهم ثابت کنه فتنه گرا حسابشون از مردم جداست و اونا هم خادمان ملتند
Iran, Islamic Republic of
درود بر یگان ویژه هم در میدان امنیت و هم سلامت