سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

گفت و شنود/ جان من؟!

سه شنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۳۵
کد مطلب: 799599
روزنامه اعتماد در شماره دیروز خود نوشته است «‌سفرهای تفریحی و با هدف گردشگری در کشور، به‌طور واضح کاهش داشته»! و تقصیر آن را به دولت رئیسی نسبت داده است!
به گزارش جهان نيوز، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: روزنامه اعتماد در شماره دیروز خود نوشته است «‌سفرهای تفریحی و با هدف گردشگری در کشور، به‌طور واضح کاهش داشته»! و تقصیر آن را به دولت رئیسی نسبت داده است!

گفتم: ولی همین روزنامه در نخستین روز پس از تعطیلات نوروزی امسال نوشته بود؛ «تعداد مسافران نوروزی در تمام استان‌ها در حدی بود که در هفته اول فروردین، ظرفیت اقامتگاه‌های ۸ استان کشور تکمیل شد و تعداد بسیاری از مسافران ناچار شده‌اند در حاشیه خیابان‌ها و پارک‌ها چادر بزنند».

گفت: این مدعیان اصلاحات عجب کینه شتری عمیقی از دولت مردمی رئیسی دارند. یعنی یادشان رفته که قبلاً چه نوشته بودند؟! 

گفتم: ‌ای عوام! مگر یادشان رفته که بلای گرانی و سایر مشکلات اقتصادی را خودشان بر سر ملت آورده‌اند ولی حالا دارند اشک تمساح می‌ریزند؟!

گفت: از اینهمه دروغ و مواضع چمن در قیچی نزد وجدان خودشان هم شرمنده نیستند؟!

گفتم:‌ کیف هم می‌کنند! یارو می‌گفت من در پرورش روحی به مرتبه‌ای رسیده‌ام که برای خودم یک دروغ شاخدار تعریف می‌کنم و قاه قاه می‌خندم! تازه بعدش هم به خودم میگم؛ جان من؟!
برچسب ها: گفت و شنود
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *