جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۲

گفت و شنود/ دیگه کاری نداری؟!

يکشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۲۲
کد مطلب: 799368
مشاور رئیس‌جمهور و رئیس ‌مرکز مطالعات استراتژیک دولت قبل توئیت زده و نوشته «‌لطفاً ۸ سال را با ۸ ماه مقایسه نکنید»!
به گزارش جهان نيوز، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: مشاور رئیس‌جمهور و رئیس ‌مرکز مطالعات استراتژیک دولت قبل توئیت زده و نوشته «‌لطفاً ۸ سال را با ۸ ماه مقایسه نکنید»!

گفتم: حرف حساب زده چون در آن ۸ سال به‌اندازه ۷۰ سال خرابکاری کرده‌اند و حداقل ۲۰ سال فرصت لازم است تا خرابکاری‌های آن ۸ سال جبران شود.

گفت: منظورش این است که در آن ۸ سال دوران خوبی را برای ملت فراهم کرده بودند و...!

گفتم: ۳۰ میلیارد دلار ارز را بر باد دادند، ۶۰ تن طلا را از بین بردند، هزاران کارخانه و مرکز تولید را تعطیل کردند، پول ملی را از ارزش ‌انداختند، قیمت مسکن را ۷ برابر کردند، تورم را به ۶۰ درصد رساندند، گرانی‌های افسارگسیخته را به ملت تحمیل کردند، فاجعه برجام را بر سر مردم آوار کردند، خزانه را نه فقط خالی کردند، بلکه با ۴۵۰ هزار میلیارد تومان بدهی به دولت رئیسی تحویل دادند، ۱۵۰ هزار میلیارد تومان بدهی اوراق قرضه بالا آوردند و ...

گفت: پس این عضو دولت قبل چه می‌گوید؟!

گفتم:‌ یارو هندوانه را قاچ کرد و خورد و چند روز پشت سرهم پوست آن را حسابی به دندان کشید و هنگامی که فقط یک پوست نازک از آن باقی مانده بود، آن را دَم در گذاشت. رفتگر محل زنگ خانه طرف را به صدا درآورد و پرسید؛ مطمئنی که دیگه با این پوست مادرمرده کاری نداری؟!
برچسب ها: گفت و شنود کیهان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
درود بر حسین شریعتمداری ...
نیلوفر
Iran, Islamic Republic of
من خودم دو دوره قبل از روی حماقتم و لجبازی با انقلابی ها و بسیجی ها به روحانی رای دادم و این دوره هم به همتی اما اگر سنگ از آسمون بباره و از تمام اقیانوسها سونامی درست بشه و عالم بره زیر آب دیگه به روحانی و تیم روحانی و اون تفکر امثال روحانی رای نخواهم داد و همتی هم چون بعضی حرفهاش با دولت قبل همخونی نداشت بهش رای دادم والا به اونم رای نمیدادم