پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱

گفت و شنود/ صداشو در نیار!

شنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۳۴
کد مطلب: 799255
دولت قیمت آرد مصرفی برای تولید ماکارونی را افزایش داده تا از قاچاق آن جلوگیری کند و یارانه ملت به جیب قاچاقچیان و کشورهای خارجی نرود.
به گزارش جهان نيوز، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: از ماجرای ماکارونی چه خبر؟!

گفتم: دولت قیمت آرد مصرفی برای تولید ماکارونی را افزایش داده تا از قاچاق آن جلوگیری کند و یارانه ملت به جیب قاچاقچیان و کشورهای خارجی نرود.

گفت: مردم عادی حق دارند نگران باشند. کاش دولت درباره شرایط کنونی و مبالغ کلانی که از جیب همین مردم به کیسه قاچاقچیان و کشورهای خارجی سرازیر می‌شود، برای مردم توضیح بدهد و هزینه جایگزین تعیین کند.

گفتم: مردم عادی حق دارند ولی مدعیان اصلاحات و دولت تدبیر که با بی‌توجهی نسبت به خودکفایی گندم و برباد دادن ۳۰ میلیارد دلار ارز و ۶۰ تن طلا و گره زدن اقتصاد به برجام و ... عامل اصلی این نارسایی بوده‌اند نیز به‌جای پاسخگویی در مقابل بلایی که بر سر اقتصاد کشور آورده‌اند، حالا دارند برای مشکلی که خودشان باعث و بانی آن بوده‌اند، اشک تمساح می‌ریزند!

گفت: ولی تمامی اسناد موجود نشان می‌دهد که منتقدان سیاست‌های اقتصادی دولت قبل این شرایط را پیش‌بینی می‌کردند، ولی مدعیان اصلاحات برای همان سیاست‌های خفن کف و سوت می‌زدند و عین خیالشان نبود!

گفتم: دزدی در حال شکستن قفل یک مغازه بود، پرسیدند؛ چه می‌کنی؟ گفت؛ ساز می‌زنم! پرسیدند؛ پس صدایش کو؟ گفت؛ صدایش صبح در می‌آید!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *