شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

احسان روزبهانی: می‌خواهند مرا حذف کنند، تا خودشان دیده شوند/ در انتخابی تیم ملی کرونا گرفتم

پنجشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۴۲
کد مطلب: 799184
ملی‌پوش سابق بوکس گفت: کسانی که با من دشمن باشند و خرابم کنند آن قدر جرات دارم که جلوی آن‌ها می‌ایستم.
احسان روزبهانی: می‌خواهند مرا حذف کنند
به گزارش جهان نيوز، احسان روزبهانی در گفت‌وگو با میزان، در واکنش به صحبت‌های روز گذشته علیرضا استکی سرمربی تیم ملی بوکس درباره او، اظهار داشت: همه می‌دانند که من چطور بوکس می‌کنم و هنوز تمام نشده‌ام.  ۳۱ سالم بود با عمل جراحی گردن دوباره به تیم ملی برگشتم و هزار تا انتخابی برای من گذاشتند؛ تا جایی‌که در این انتخابی کرونا گرفتم. حریفم در وزن ۹۱ کیلوگرم اصلا تست کرونا نداده بود و باعث شد من هم کرونا بگیرم و دو هفته در خانه بخوابم. در اوزان ۸۱، ۹۱ کیلوگرم و سنگین وزن مسابقه انتخابی دادم، هر بوکسوری را جلوی من می‌گذاشتند تا یک اتفاقی برای من بیفتد.

وی افزود: یک بار نشد که بدون انتخابی به تیم ملی بیایم و همیشه با بردن حریفانم در انتخابی به اردو آمدم. استکی چه کمکی به من کرده است؟ مگر به چه کسی باختم که بخواهد به من کمک کند تا به اردوی تیم ملی دعوت شوم. ۱۹ نفر را به اردو دعوت کردند تا با همه انتخابی بدهم، آیا من به عنوان کاپیتان تیم ملی باید اسمم در بین ۱۹ نفر باشد؟ من این موضوع را به حسین ثوری گفتم، اما او فقط خنده تحویل من داد.

روزبهانی ادامه داد: از اول بوکسم مرحوم صادق پدیسار مربی پایه بوکس من بود که اکثر شاگردانش به تیم ملی رسیدند. دیگر مربی‌ام در رده سنی جوانان غلامرضا کریمی بود. برای المپیک لندن هم مرتضی بهرامی‌نژاد و اکبر احدی مربیان من بودند.

قهرمان بوکس آسیا در پاسخ به این سوال که استکی گفته است حضور روزبهانی در مسابقات نتیجه‌ای نداشته، تصریح کرد: چه کسی از ایران توانسته مدال جهانی بگیرد که من بگیرم؟ مدالی هم این اواخر گرفته شد با آن‌ همه داستان و حواشی همراه بود. چرا برای مدال‌آوری من هزینه نکردند؟ در تمام مصاحبه‌هایم عنوان کرده‌ام تا هزینه نکنید نمی‌توانید مدال جهانی بگیرید. الان به این فکر افتادند که احسان را حذف کنند و مدال بگیرند. با نقرات دوم و سوم دنیا، بهترین بوکسور‌های جهان، قزاقستانی و ازبکستانی مبارزه کردم و آنها را بردم. چطور کمربند قهرمانی گرفتم؟ 

روزبهانی با اشاره به اینکه حاضرم با حسین ثوری و علیرضا استکی در یک برنامه زنده مناظره کنم، گفت: من با این افراد مشکل دارم و صد بار اعلام کردم که بیایند جواب مرا بدهند، چرا بدون هیچ سند و مدرکی حرف می‌زنند؟

وی ادامه داد: فدراسیون بوکس کلی زیر سوال رفته و هیچ کس پیگیر آن نیست. به حراست وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک مراجعه کردم هیچ کس گوشش بدهکار نیست. مگر ملی‌پوش نیستم، زمانی که مدال می‌آوردم، تعریف و تمجید می‌کردند و حرفم خریدار داشت، اما الان همه مخالفم شده‌اند. همه در بوکس با هم اختلاف دارند، اما چطور می‌توانند در کنار هم عکس یادگاری بگیرند؟

دارنده مدال برنز بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون کره جنوبی در پاسخ به این سوال که آیا فدراسیون بوکس برنامه‌ریزی برای خداحافظی‌اش داشته است یا خیر، گفت: چهار ماه از خداحافظی‌ام گذشته است، کدام برنامه؟ اصلا به من زنگ نزدند! به من گفته‌اند خداحافظی کن تا تو را به عنوان مربی به مسابقات ببریم. در حالی که این اتفاق رخ نداد، اما فاتح را بدون هیچ کارنامه‌ای مربی تیم ملی کردند.

وی در مورد اینکه استکی عنوان کرده؛ روزبهانی همیشه با همه چیز مخالف است و با رئیس فدراسیون قبلی هم درگیری داشت، یادآور شد: زمان ریاست ناطق نوری در فدراسیون بوکس، من در مسابقات صاحب کمربند قهرمانی شدم و فدراسیون گفت؛ باید ۲۰ درصد از جایزه‌ام را به فدراسیون بدهم. برای کسب کمربند خودم زحمت کشیدم و فدراسیون کاری برای من نکرد، چرا باید درصدی از جایزه را به آنها می‌دادم؟

روزبهانی در پایان خاطرنشان کرد: مرام و معرفت دارم، همه مرا می‌شناسند و با رفتارم آشنا هستند. مدعی هستم؛ کسانی که برای من خیلی زحمت کشیدند، قدردان‌شان هستم. کسانی که با من دشمن باشند و خرابم کنند آن قدر جرأت دارم که جلوی آن‌ها می‌ایستم. آنها می‌خواهند مرا حذف کنند، تا خودشان دیده شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *