پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - 30 May 2024
 
۲
۱۶

عکس/ عباس موزون در کنار پسرانش

شنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۴۲
کد مطلب: 798718
تصویری جالب و دیدنی از عباس موزون مجری برنامه زندگی پس از زندگی در کنار فرزندانش و موضوع برنامه رمضانی زندگی پس از زندگی
به گزارش جهان نيوز، عباس موزون مجری صدا و سیما ۲۴ اسفند ماه متولد شده و ۴۹ سال سن دارد. آقای مجری دارای مدرک دکترای رشته مدیریت است. وی اجرای برنامه زندگی پس از زندگی را برعهده دارد و در ایام ماه مبارک رمضان، هر روز میزبان یک شخصی است که مرگ را تجربه کرده است.
 

زندگی پس از زندگی برنامه‌ای در مورد مرگ و عالم ماوراء به روایت افرادی است که در تجربهٔ مرگ تقریبی از کالبد جسم خارج شدند و عالم برزخ را درک کردند و بازگشتند. میهمانان این برنامه از نقاط مختلف ایران و جهان انتخاب می‌شوند طبق گفته عباس موزون میهمانان برنامه از ۷۰ فیلتر راستی آزمایی مناسب بودن زمان و کیفیت تجربه وجود شاهد دوم و… عبور می‌کنند.

نهایتاً یک نفر از پنجاه مورد بررسی شده به عنوان میهمان برنامه انتخاب می‌شوند در این برنامه از ۱۲ کارشناس این موضوع شامل اساتید حوزه و موبد زرتشتیان ایران و خاخام اعظم یهودیان و دو پروفسور آلمانی که صاحب نظر و دارای کتاب دربارهٔ این موضوع و پیشینه آن هستند و نیز متخصصان بیهوشی و پزشکانی که در این زمینه تجربه حرفه ای دارند استفاده شده‌است.

عباس موزون از حدود ۲۵ سال پیش از ساخت برنامه به موضوع تجربه نزدیک به مرگ علاقه‌مند شده بود و پژوهش در این زمینه را آغاز کرد تا اینکه در دی ماه ۱۳۹۵ اولین همایش مرتبط با این قضیه را در شهر یزد برگزار کرد. همایش‌ها در نقاط مختلف کشور ادامه پیدا کرد و میهمانان برنامه به تدریج در همین همایشها شناسایی شدند.
وقتی تصمیم گرفت محتوای تصویری تولید کند با شبکه‌های مختلف تلویزیون (شبکه یک، شبکه قرآن، شبکه افق و شبکه چهار) رایزنی کرد اما همه در امکان ساخت چنین برنامه ای تردید داشتند لذا با سرمایه شخصی آغاز به کار کرد تا اینکه شبکه چهار توافق کرد که میزبان برنامه باشد و به اصرار موزون که نمی‌خواست نامی از مرگ در عنوان برنامه باشد از عنوان زندگی پس از زندگی استفاده شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


نیما راسخ
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
واقعا باعث تاسفه که شبکه ‌های صداوسیما که هر کدام بخش عمده ای از بودجه چندهزار میلیاردی صداوسیما را در اختیار دارند، به جای اینکه برای چنین برنامه‌هایی که ایمان را به باطن و قلب انسان‌ها وارد می‌کنه، بودجه اختصاص بدند، باید آنتن را پر کنند از برنامه‌های کلیشه‌ای مبتنی بر ظاهر و قالب که از چشم به قلب منتقل نمی شود!
Iran, Islamic Republic of
یک برنامه کاملا موفق با موضوعی بدیع که ساعتها انسان را به تفکر و تعمق بیشتر در خود وا می دارد.
باتشکر از همه عوامل برنامه به ویژه جناب آقای موزون
Iran, Islamic Republic of
وجدانا برنامه ای ساخته که آدم رو هم به فکر خودش میاره و هم به فکر خدا و اینکه ما اینجا فقط یک مسافریم و باید بزاریم و بریم . الحق که نونی که بابت ساخت این برنامه خوردی حلالت باشه
Iran, Islamic Republic of
بیشتر اون کسانیکه با این برنامه مخالف هستند از اون دسته افرادی هستند که نمیخوان باور کنن یک روز از این دنیا می رویم و باید حساب کارهامون رو پس بدیم و برای همین شبهه میندازن تا اصل قضیه به حاشیه بره ولی نمیدونن که با مخالفتهای شما نه مرگ از بین میره و نه قبر و قیامت و فقط خودتون رو توجیه میکنید
Iran, Islamic Republic of
خدا حفظشون کنه
مرصاد
Iran, Islamic Republic of
مستندی تاثیرگذار ، در افزایش ایمان به غیب و جهان پس از مرگ !
مخالفان این برنامه ؛ دنیاطلبانی هستند ، که نمیخواهند ؛ مردم به معنویات و دین گرایش داشته باشند !!
Iran, Islamic Republic of
بسیار برنامه مفید وآموزنده ای هست
Iran, Islamic Republic of
ازخداوندمتعال برای ایشان احری عظیمی درخواست می کنم باشدکه روزقیامت پاداش این کارعظیمشون دریافت کنند .
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
عالی
Iran, Islamic Republic of
عالی بود دست سازندش درد نکنه۰
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
ضمن تشكر از آقاي موزون برنامه بسيار جالب و جديدي كه قبلا سايقه نداشته است توانسته توجه افراد را به زندگي پس از مرگ جلب كند .
کیمیارامه
Iran, Islamic Republic of
سلام وعرض ادب باآرزوی قبولی طاعات وعبادات شما ..واقعا این برنامه عالی هست دست مریزاد به مجری توانمند وعوامل برنامه در من که کلی تحولات خوب ایجاد شد وباعث شد بقیه عمرم رو حداقل بدونم باید چگونه باشم همیشه دعای خیرمن بدرقه ی زندگیتان هست
Iran, Islamic Republic of
اگر سریال وفیلم تلویزیونی هم می سازندبه جای ساختن فیلمهایی با پرداختن به دغدغه های فکری و اعتقادی و مشکلات عدیده مبتلابه جامعه, سر و ته اكثر فيلماشون تشکیل شده از عشق و قهر و آشتی یه تعداد دختر و پسر!!
Iran, Islamic Republic of
سلام به همگی
خدا رو شاکرم که چنین برنامه ی خوبی که برازنده مردم ایران فهیم هست ساخته شده
ان شاالله دیگر هنرمندان مومن هم دست از مجاهدت بر نداشته و در تولید برنامه های مومنانه و انقلابی برای سعادت جوانان کوشا و صبور باشند.