جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱

فولاد با تثبیت صدرنشینی صعود کرد +فیلم

چهارشنبه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۲۸
کد مطلب: 798425
فولاد با کسب تساوی یک بر یک مقابل شباب الاهلی به عنوان صدرنشین گروه سوم راهی مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا شد.
فولاد با تثبیت صدرنشینی صعود کرد +فیلم
به گزارش جهان نيوز به نقل از ورزش سه، تیم فولاد با جبران ناکامی فصل گذشته، در این فصل از دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا کم اشتباه و مطمئن ظاهر شد تا یک هفته پیش از پایان مسابقات، صعود خود را قطعی کند. شاگردان نکونام در شب پنجم با یک گل از سد الغرافه گذشتند تا 11 امتیازی شوند. آنها شب گذشته با شباب الاهلی امارات (9 امتیاز) برای تعیین صدرنشین گروه C رقابت کردند.

بازی های شب پایانی گروه به طور همزمان از ساعت 00:45 بامداد چهارشنبه شروع شد. فولاد با توجه به اینکه با یک تساوی هم صدرنشینی خود را حفظ می‌کرد با کنترل و تسلط بیشتری نسبت به حریف که نوراللهی و قایدی را در لیست نداشت بازی را در ورزشگاه امیر عبدالله فیصل شروع کرد. همزمان با این دیدار، تیم های بدون شانس الغرافه و آهال که به ترتیب 5 و یک امتیاز داشتند به مصاف هم رفته بودند.

نیمه اول دیدار تیم های فولاد و شباب الاهلی در حالی با تساوی بدون گل به پایان رسید که آهال در بازی همزمان با حساب دو بر یک از الغرافه پیش افتاده بود. شاگردان نکونام در نیمه دوم بازی بهتری نسبت به حریف انجام دادند و مزد بازی خوبشان را در دقیقه 71 با یک پنالتی گرفتند؛ این پنالتی را شیمبا به گل تبدیل کرد.

روی اشتباه عجیب عارف آقاسی در دقیقه 82 دروازه فولاد توسط الغسانی باز شد تا کار مساوی شود. این آخرین گل بازی بود تا به این ترتیب نماینده ایران با کسب تساوی یک بر یک، 12 امتیازی شده و با حفظ جایگاه نخست خود به عنوان صدرنشین گروه سوم راهی دور حذفی شد. شباب الاهلی هم با 10 امتیاز به عنوان تیم دوم از این گروه صعود کرد.
 
در دیگر بازی این گروه نیز آهال توانست برتری نیمه اول را تکرار کرده و در نهایت با حساب 4-2 از سد شاگردان استراماچونی بگذرد.

نماینده ترکمنستان با کسب اولین برد خود در آخرین بازی مرحله گروهی، 4 امتیازی شد ولی از قعر جدول گروه تکان نخورد و الغرافه با عزت اللهی، دیاباته و استراماچونی با 5 امتیاز و رتبه سوم از دور رقابت‌ها کنار رفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *