جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

کمک ۵۰ میلیارد تومانی خیرین در رمضان

يکشنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۵۳
کد مطلب: 798127
معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد از کمک ۵۰ میلیارد تومانی خیرین و همچنین جذب ۳۰ هزار حامی در نیمه اول ماه رمضان خبر داد.
کمک ۵۰ میلیارد تومانی خیرین در رمضان
به گزارش جهان نيوز، حبیب آسوده در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به حمایت بی نظیر خیرین و نیکوکاران در ایام ماه مبارک رمضان از پویش اطعام مهدوی- افطاری ساده، اظهار کرد: خوشبختانه در این ایام شاهد کمک‌های قابل توجهی از سوی گروه‌های مختلف مردمی برای اجرای این پویش هستیم.

وی با اشاره به افزایش کمک‌های مردمی در نیمه اول ماه مبارک رمضان نسبت به زمان مشابه سال قبل، تصریح کرد: بر اساس گزارش‌های به دست آمده از استان‌ها این کمک‌ها افزایش چشمگیری داشته است و در این فرایند خدمت‌رسانی به نیازمندان و مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در این ماه افزایش یافته است.

آسوده ادامه داد: پویش اطعام مهدوی - افطاری ساده از ابتدای ماه مبارک رمضان اجرا و تا پایان این ماه ادامه خواهد داشت.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد در ارتباط با میزان کمک‌های مردمی در این ماه گفت: در قالب پویش اطعام مهدوی - افطاری ساده و در بازه زمانی ۱۵ روز از ماه مبارک رمضان بالغ بر ۷ میلیون پرس غذا و افطاری به ارزش ۵۰ میلیارد تومان توزیع شده است.

وی اضافه کرد: ان‌شاءالله آمار بعدی را در بیست و سومین روز از ماه مبارک رمضان اعلام خواهیم کرد، ولی روند فعلی نشان می‌دهد که در نیمه دوم ماه رمضان و در هفته اکرام این میزان افزایش یافته است.

آسوده با دعوت از اقشار مختلف مردم، خیران، گروه‌های مردمی و جهادی برای مشارکت در پویش اطعام مهدوی، خاطرنشان کرد: شماره کارت ۷۷۷۷-۷۷۷۷-۶۰۷۷-۶۲۷۷ و کدهای دستوری #۱۲* و #۸۸۷۷* به منظور جذب کمک‌های مردمی در نظر گرفته شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد همچنین از آمادگی مراکز نیکوکاری سراسر کشور برای مشارکت در طرح اطعام مهدوی و افطاری ساده و جمع‌آوری کمک‌های مردمی خبر داد و گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان، پویش مردمی «به عشق علی (ع)» با هدف جذب حامی برای هزار کودک نیازمند در مناطق محروم کشور با مشارکت کمیته امداد، معاونت صدای رسانه ملی و جمعیت امام رضایی‌ها (ع) آغاز به کار کرد ه است.

وی در ارتباط با آمار حامیان جذب شده برای ایتام در ماه رمضان، گفت: بر اساس آمار اولیه در نیمه رمضان ۳۰ هزار حامی برای ایتام جذب شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


امیدوارم محل هزینه کرد این دریافتی ها را هم بیان کنید.