پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱

فقیران کره شمالی صاحبان پنت‌هاوس ها!

دوشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۴۶
کد مطلب: 797577
هرچقدر شهروند بدشانس‌تر و فقیرتری باشی احتمال زندگی‌ات در پنت هاوس بیشتر می‌شود، اما این موضوع برای این است که به دلیل مشکلات فنی و کمبود برق آسانسور‌ها اغلب به درستی کار نمی‌کنند.
فقیران صاحبان پنت‌هاوس ها!
به گزارش جهان نيوز، خراسان نوشت: طبق گزارش‌ها در کره‌ شمالی هرچقدر شهروند بدشانس‌تر و فقیرتری باشی احتمال زندگی‌ات در پنت هاوس بیشتر می‌شود، اما این موضوع برای این است که به دلیل مشکلات فنی و کمبود برق آسانسور‌ها اغلب به درستی کار نمی‌کنند و به دلیل فشار کم پمپ‌ها، آب به واحد‌های طبقات بالا نمی‌رسد برای همین زندگی در پنت‌هاوس‌ها و طبقات بالا مشکلات بیشتری را برای ساکنان آن به همراه خواهد داشت.

در این گزارش آمده فردی که در طبقه بیست‌وهشتم یک آپارتمان ۴۰ طبقه زندگی می‌کرده، هرگز از آسانسور استفاده نکرده است چون هیچ وقت کار نمی‌کند. کاربری نوشت: «حتما این سوال به وجود اومده که چرا توی اون کشور ساختمون‌های بلند و چند ده طبقه می‌سازن؟ جوابش اینه که می‌خوان ثابت کنن توان و مهارت ساخت همچین ساختمون‌هایی رو هم دارن.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *