شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

شایعاتی درباره‌ تنها فیلم ایرانی برگزیده کن

شنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۴۲
کد مطلب: 797360
با اعلام آثار بخش مسابقه هفتادمین جشنواره فیلم کن، «برادران لیلا» آخرین ساخته سعید روستایی با بازی ترانه علیدوستی، نوید محمدزاده، سعید پورصمیمی، فرهاد اصلانی و پیمان معادی در بخش اصلی مسابقه این جشنواره حضور خواهد داشت.
شایعاتی درباره‌ تنها فیلم ایرانی برگزیده کن
به گزارش جهان نيوز به نقل از روز پلاس، روز گذشته با اعلام فیلم‌های بخش مسابقه جشنواره کن، واکنش عوامل این فیلم در فضای مجازی کمی خلاف انتظار بود. طبق شواهد و قرائن نوید محمدزاده و سعید روستایی مدتی است که در فضای اینستاگرام همدیگر را دنبال نمی‌کنند. محمدزاده در صفحه اینستاگرام خود این اتفاق را برای سیمای ایران مبارک دانست اما اشاره‌ای به سعید روستایی نکرد تا به برخی شایعه‌ها در مورد مراحل تولید و پس تولید این فیلم تقویت شود. . شنیده‌ها حاکی از اختلاف شدید محمدزاده، ترانه علیدوستی با سعید روستایی است. 

این اختلاف‌ها به قدری گسترش یافته است که پیمان معادی نیز دیگر بازیگر نقش اصلی برادران لیلا همانند نوید محمدزاده بدون هیچ اشاره مستقیمی به سعید روستایی این اتفاق را برای سینمای ایران مبارک دانست. نکته دیگری که باید مد نظر داد استفاده نکردن از عکس نوید محمدزاده ، پیمان معادی در اخبار رسانه‌ای این فیلم است که با توجه به شهرت این سه بازیگر اتفاقی قابل تامل است. 

شنیده‌هایی در فضای رسانه‌ای به گوش می‌رسد که هزینه تولید این اثر با نمونه‌های مشابهش اختلاف فاحشی دارد. اما پرسش اصلی این است بازیگران این فیلم یعنی نوید محمدزاده، پیمان معادی و ترانه علیدوستی در جشنواره فیلم کن حاضر خواهند شد و در کنار سعید روستایی در مقابل دوربین عکاسان کن حاضر می‌شوند؟ 

محمدزاده و معادی تاکنون در کنار روستایی بوده‌اند اما امروز «برادران سعید» کجا هستند و آیا با او در کن حاضر خواهند شد؟ روستایی بارها محمدزاده و معادی را برادران خود خطاب کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *