جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱
۱۵

استعفای مدیر و ناظم مدرسه‌ متخلف

جمعه ۲۶ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۳۹
کد مطلب: 797294
متخلفی که کرامت دانش‌آموزان را حفظ نکرده بود به هیأت رسیدگی به تخلفات اداری معرفی شد، مدیر و معاون ‎مدرسه نیز استعفا دادند.
استعفای مدیر و ناظم مدرسه‌ متخلف
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: ‏متخلفی که کرامت دانش‌آموزان را حفظ نکرده بود به هیأت رسیدگی به تخلفات اداری معرفی شد، مدیر و معاون ‎مدرسه نیز استعفا دادند.

وی افزود: سوء رفتارهای شخصی و خارج از ضابطه قابل انتساب به جامعه خدوم فرهنگیان نیست.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
چرا باید استعفا بدهند کار درستی کردن . با این آزادی بی حدی که به جوانان در ایران در حال ارائه هیچ جای دنیا اینگونه نیست . .
Iran, Islamic Republic of
من هم بوده به دلیل اینکه مثل یه قاتل باهام برخورد شده و فیلمم رو جهت شناسایی تو سایتها گذاشتن به نشانه اعتراض عطایشان رو به لقایشان می‌بخشیدم و استعفا میدادم. چون دیگه نمیشه در اون مدرسه مدیریت کرد. در حالی که معتقدم کارشان صحیح بود و اگر اشکالی هم بوده باشه باید پدر یا مادر فرزند شکایت می‌کردند.
Iran, Islamic Republic of
باید اخراج شودتا درس عبرت برای اشخاصی شود که خود سر وبدون در نظر گرفتن قانون اقدام به این جور کارها نکنند
بهروز
Iran, Islamic Republic of
هرچند معاون مدرسه کاردرستی نکرد ولی وضعیت نظم انظباط رو باید چه کسی اجرا کنه اینجوری سنگ رو سنگ بند نمیشه
United States
حالا باید برود سر خودش را بتراشد!!!!
شهروند
Iran, Islamic Republic of
أصلا قابل قبول نيست والبته تاسف أور است كه ناظم يك مدرسه اجازه وجرات نظم دهي به مدرسه را نداشته باشد واينطور مورد مؤاخذه قرار بگيرد با اين روش برخورد با اين ناظم محترم مطمئن باشيد اينده خوبي متوجه فرزاندانمان نخواهد بود!.
Iran, Islamic Republic of
.از قبمتهای برنج و‌ماشین و گوشت خبر داری یا نه؟.
Iran, Islamic Republic of
یه موضوع بیخود که رسانه های ...... بهش ضریب دادن
Iran, Islamic Republic of
خیلی سخت گیری شده است.
مدیر و ناظم و معلم مجاز هستند به جهتِ تادیبِ بچه ها برخی تنبیه ها را انجام دهدند در صورتی که به جرح و نقص اینجامد.
عزیزانِ جهان نیوز، در مدرسه باید مدیر و ناظم و معلم سالار باشند نه دانش آموز.
دانش آموز سالاری ضررش بسیار زیاد است.
من از عمل کردِ آن ناظم دفاع می کنم و به خاطرِ آن از او کمالِ تشکر و قدر دانی را دارم.

ای کاش آن روز که فیلمِ اهانت و درگیری چند دانش آموز با معلمشان پخش شد، شما(جهان نیوز) تیتر می زدید (هویت دانش آموزان را شناسائی کنید)
Iran, Islamic Republic of
اگه قرار باشه یه ناظم و مدیر مدرسه اینقدر اختیار برقراری نظم و انظباط در مدرسه اش نداشته باشه , اصلا" واسه چی گذاشتنش اونجا و بهش حقوق میدن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!
Iran, Islamic Republic of
متأسفانه با این روالی که در دو سه دهه اخیر یعنی دقیقا" از دوره زمامداری غربگراهای مقلد جشم و گوش بسته غرب وحشی در دولت اصلاحات ! با تقلید از سبک اموزش غربیها در مدارس به اسم تکریم دانش آموز! باب شده , نسلهایی تربیت کرده اند که حتی دانش آموز ابتدایی هم کمترین احترام و حرف شنوی از معلمین نداشته باشه و به تبع این آزادی بی حد و حصر , این روحیه و رفتار را توی خونه هم داشته باشه و دیگر اون معرفتها و حرمت نگه داشتنها برای پدر و مادران هم در بین نسلهای جدیدبه فراموشی سپرده شود!!
Iran, Islamic Republic of
من خودم مدیرمدرسه هستم سردانش آموزان شپش زده والدین موهای فرزندشان را کوتاه نمی کنند
Iran, Islamic Republic of
حکایت آموزش و پرورش فعلی در مدارس ما که به تقلید کورکورانه از روشهای ضد تربیتی فرهنگ منحط غرب روی آورده , حکایت همون کلاغه است که خواست راه رفتن کبک رو یاد بگیره , نه تنها اونو یاد نگرفت بلکه راه رفتن خودشو هم از یاد برد!!!!
Iran, Islamic Republic of
تفاوت رفتاری که این چند روز از برخی مسئولین دولتی در ارتباط با این خبر که در رسانه ها برجسته شد با برخی حوادث و اتفاقات دیگری که بسیار مهمتر از این اتفاق عادی هستند اما در رسانه ها و فضای مجازی به اونها پرداخته نمی شود و به تبع اون با بی تفاوتی مسئولین امر روبرو می شود , دیدیم , اثبات میکنه که رسانه و فضای مجازی در کشور خیلی راحت میتونه افکار عمومی را تحت کنترل و در مسیر دلخواه خودش قرار بده.!!
حسين
Iran, Islamic Republic of
اقاي سخنگو ...بهتراست ابتدا به وضعيت معيشتي فرهنگيان محترم بينديشيد ...