جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

مردان به این تغییرات بدن حساس باشند!

چهارشنبه ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۳۸
کد مطلب: 797131
مردان باید به سلامتی بدن اهمیت دهند و هرگونه زخمی که التیام نمی‌یابد و وجود هر غده‌ای را جدی بگیرند؛ضمن اینکه اگر فردی یک دفعه چاق یا لاغر شد پیگیری کند.
مردان به این تغییرات بدن حساس باشند!
به گزارش جهان نيوز، رضا ملایری، فوق تخصص خون و سرطان، در گفت‌وگو با فارس بیان داشت: 40 درصد سرطانها قابل پیشگیری هستند؛البته تشخیص زودرس مهم است و طول عمر بیمار بیشتر می‌شود.

وی ادامه داد: اکنون دیگر سرطان بیماری کشنده سابق نیست و بیماران زیادی داریم که بیش از 15 سال با این بیماری و تشخیص زندگی می‌کنند و درمان شدند.

این فوق تخصص خون و سرطان درباره اینکه «مردان جوان و میانسال باید به چه چیزهایی حساس باشد تا درگیر سرطان نشوند؟»،ابراز کرد: باید به سلامتی بدن اهمیت دهند و هرگونه زخمی که التیام نمی‌یابد، وجود هر غده‌ای را جدی بگیرند؛ضمن اینکه اگر فردی یک دفعه چاق یا لاغر شد پیگیری کند.

وی متذکر شد:در مردان سرطان پروستات خیلی شایع است و اگر فردی مشکل ادراری پیدا کرد باید این موضوع جدی گرفته شده و به متخصص ارولوژی مراجعه کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *