جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱

بازی موبایل خردکن!

دوشنبه ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۵۸
کد مطلب: 796851
این بازی به صورت آنلاین رکورد بقیه را هم به شما نشان می‌دهد تا شما را ترغیب کند بیشتر گوشی خودتان را به سمت بالا پرت کنید. البته بسیاری از کسانی که این بازی را انجام داده‌اند، نوشته‌اند که گوشی‌شان خرد شده است.
بازی موبایل خردکن!
به گزارش جهان نيوز به نقل از خراسان، به تازگی تصاویر و ویدئوهایی از پرتاب کردن موبایل به آسمان در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود که برخی دلیل آن را نمی‌دانند.

اولین بار در سال ۲۰۱۳ بازی به نام Send Me to Heaven برای گوشی‌های موبایل منتشر شد که شما در این بازی باید به صورت فیزیکی گوشی خودتان را به سمت هوا پرت می‌کردید و رکورد می‌زدید و حالا بعد از 9 سال دوباره این بازی طرفداران خود را پیدا کرد با این تفاوت که حالا این بازی به صورت آنلاین رکورد بقیه را هم به شما نشان می‌دهد تا شما را ترغیب کند بیشتر گوشی خودتان را به سمت بالا پرت کنید.

البته بسیاری از کسانی که این بازی را انجام داده‌اند، نوشته‌اند که گوشی شان خرد شده است. اپل بعد از شکایت برخی از کاربرانش این بازی رو از اپ استور پاک کرد اما همچنان این بازی برای‌اندروید در دسترس است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *