سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

رئال مادرید ۲ - ختافه صفر/ تثبیت صدرنشینی کهکشانی‌ها در لالیگا

يکشنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۲۵
کد مطلب: 796747
تیم فوتبال رئال مادرید با برتری برابر ختافه صدرنشینی خود در لالیگا را تثبیت کرد.
تثبیت صدرنشینی کهکشانی‌ها در لالیگا +فیلم
به گزارش جهان نيوز به نقل از ورزش سه، شاگردان کارلو آنچلوتی در این دیدار کاملا برتر از حریف بودند و در نهایت با زدن یک گل در هر نیمه، به سه امتیاز این دیدار رسیدند. 

رئالی ها بازی را بهتر آغاز کردند و تنها 5 دقیقه از زمان بازی سپری شده بود که روی حرکت خوب رودریگو، این کریم بنزما بود که دروازه ختافه را باز کرد اما داور به دلیل آفساید این گل را نپذیرفت.

برتری رئالی ها ادامه پیدا کرد اما دفاع فشرده و چند لایه بازیکنان ختافه مانع از ایجاد موقعیت روی دروازه این تیم می‌شد. 

در دقیقه 19 روی حرکت خوب بنزما از سمت راست و ارسال بلند او به تیر دوم، فده والورده می توانست با یک ضربه والی دیدنی کار را تمام کند اما واکنش بی نقص سوریا، دروازه ختافه را بسته نگه داشت.

حملات رئالی ها ادامه داشت و این تیم همچنان تیم برتر میدان بود و در مقابل بازیکنان ختافه به دنبال استفاده از ضدحملات بودند. این روند ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 38، رئال سرانجام به گل رسید.

روی حرکت خوب وینیسیوس از سمت چپ و ارسال او به دهانه دروازه، کاسمیرو که توسط دو مدافع حریف یارگیری شده بود، با ضربه سر توانست دروازه را باز کند و رئال را 1-0 پیش بیندازد.


در دقایق پایانی نیمه اول هم رئال تیم برتر میدان بود اما موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد نشد و در نهایت نیمه اول با همان یک گل به پایان رسید. 

برتری رئالی ها در نیمه دوم هم ادامه پیدا کرد و بازیکنان این تیم بر بازی مسلط بودند اما باز هم بازیکنان ختافه با حضور پرتعداد در خط دفاعی مانع از ایجاد موقعیت روی دروازه شان می‌شدند.

در دقیقه 64، روی یک ضربه آزاد، شوت تماشایی والورده می توانست به گل دوم رئال تبدیل شود اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.

حملات رئالی ها سرانجام در دقیقه 68 نتیجه داد و این تیم به گل دوم رسید. روی همکاری با رودریگو بود که لوکاس واسکز صاحب موقعیت شد و با یک ضربه نه چندان محکم، توپ را به گوشه دروازه ختافه فرستاد.

در دقایق باقی مانده باز هم این رئالی ها بودند که بر بازی تسلط داشتند و به دنبال حفظ نتیجه بودند. در مقابل بازیکنان ختافه در دقایق پایانی پیش کشیدند و چیزی نمانده بود که در دقیقه 90، قفل دروازه رئال باز شود اما ضربه اونال به تیر دروازه برخورد کرد و در نهایت بازی با همان دو گل به سود رئال به پایان رسید تا فاصله این تیم با سویا، تیم دوم جدول، به 12 امتیاز افزایش پیدا کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *