شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۱
پیشکسوت استقلال:

۶ فینال سرنوشت‌ساز پیش روی استقلال است/ اتفاق مثبت تساوی با پیکان

شنبه ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۰۵
کد مطلب: 796638
پیشکسوت تیم فوتبال گفت: نیمه پر لیوان برای استقلال حفظ فاصله ۶ امتیازی با پرسپولیس است و آنها باید با همه وجود تلاش کنند تا این فاصله را حفظ کنند.
۶ فینال سرنوشت‌ساز پیش روی استقلال است
گروه ورزشی جهان نيوز: تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و چهارم لیگ برتر نتوانست میهمانش پیکان را شکست دهد تا اختلاف امتیازش با سرخ پوشان را به عدد ۸ برساند و بدون استفاده از فرصت طلایی تساوی پرسپولیس و هوادار، برابر شاگردان مجتبی حسینی بدون گل متوقف شدند.

در خصوص این بازی اصغر طالب نسب در گفتگو با مهر اظهار داشت: قبل از هر چیز باید بگویم بازی خوبی از دو تیم استقلال و پیکان شاهد بودیم و با اینکه بازی گل نداشت، اما صحنه‌های زیبا هم در این بازی کم مشاهده نشد. آبی پوشان در این بازی از فرم ایده آل فاصله داشتند با این حال توانستند در حالی که بیش از یک نیمه با یک بازیکن کمتر بازی می‌کردند، حداقل امتیاز را بگیرند و این نشان دهنده بروز شخصیت قهرمانی در آبی پوشان است.

پیشکسوت استقلال تاکید کرد: این بازی برای آبی‌ها گذشت و به تاریخ پیوست و مهم این است که آنها هنوز از اصلی ترین تعقیب کننده شأن ۶ امتیاز پیش هستند و باید از جان مایه بگذارند تا این برتری را تا پایان فصل حفظ نمایند.

طالب نسب تصریح کرد: تا پایان فصل بازی‌های دشواری باقی است و درست مثل اینکه آبی پوشان ۶ فینال در پیش دارند که برای قهرمانی باید در هر ۶ فینال پیروز شد. سرنوشت این تیم دست خودشان است و امیدوارم با درایت و هوش بالا بتوانند از این فرصت طلایی که در دست دارند نهایت استفاده را ببرند.

هافبک پیشین آبی پوشان در خصوص اخراج مدافع این تیم بیان داشت: کارشناس داوری نیستم اما چیزی که بعد از ۳۰ سال فوتبال بازی کردن می‌دانم این است که اخراج به واسطه خطای مدافع روی مهاجم فاکتورهای زیادی دارد که یکی از مهم‌ترین آنها این است که مهاجم موقعیت خوب گل زنی داشته باشد. در آن صحنه اصلاً توپ در مالکیت مهاجم نبود و کاملاً در مالکیت دروازه‌بان استقلال قرار داشت و لذا آن خطا به نظر من نمی‌تواند اخراج مستقیم داشته باشد. اما به هرحال این تصمیمی بود که داور بازی گرفت و آبی پوشان هم از آن تمکین کردند.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *