جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۲

ارابه‌های مرگ تا چه زمان در کشور تولید می‌شود؟

چهارشنبه ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب: 796422
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با انتقاد از تولیدات بی‌کیفیت و انحصاری خودروسازان گفت: ارابه‌های مرگ که از باز شدن کیسه هوا هم ناتوان هستند تا چه زمان تولید خواهند شد؟
ارابه‌های مرگ تا چه زمان در کشور تولید می‌شود؟
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، بهروز محبی نجم‌آبادی نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در تذکر شفاهی با محکومیت حادثه روز گذشته در حرم مطهر امام رضا(ع) و شهادت یک روحانی جهادگر اظهار داشت: این حادثه و حوادث اخیر در گنبدکاووس و اینکه مجری آن یک تبعه خارجی انتخاب شده، از یک توطئه خارجی حکایت می‌کند که باید به دقت موشکافی و ریشه‌یابی شود.

وی در ادامه به وضعیت بازار خودرو در کشور اشاره کرد و گفت: مسأله خودرو یکی از سه مسأله اصلی کشور است و امروز این سؤال وجود دارد که مجلس و دولت برای حل این مسأله چه کرده‌اند؟

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ادامه داد: حذف واردات خودرو از قانون بودجه 1401 به هر دلیلی که توسط مجمع تشخیص مصلحت نظام انجام شده باشد، قابل
احترام است، اما ادامه مسیر تولیدات بی‌کیفیت و انحصاری تا کجا خواهد بود؟

محبی نجم‌آبادی اظهار داشت: ارابه‌های مرگ که از باز شدن کیسه هوا هم ناتوان هستند تا چه زمان باید تولید شود؟ نارضایتی گسترده مردم را‌‌‌‌‌‌‌‌ از این وضعیت ببینید و آن را‌‌‌‌‌‌‌‌ علاج کنید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
تا وقتی که خواستار داره...
ضحی
Iran, Islamic Republic of
مسول و ریس جمهور و وزیر همه از خودروسازان می نالند .