سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۳
۳

سمند ایرانی زیر پای پلیس ارمنستان +عکس

يکشنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۵۵
کد مطلب: 796038
در این تصویر می‌بینیم که خودروی سمند به عنوان خودروی پلیس ارمنستان انتخاب شده که این موضوع واکنش‌هایی را به همراه داشت.
سمند ایرانی زیر پای پلیس ارمنستان +عکس
به گزارش جهان نيوز، خراسان نوشت: تصویری از خودروی پلیس کشور ارمنستان که سمند ایرانی است، در فضای مجازی مورد توجه کاربران قرار گرفت. در این تصویر می‌بینیم که خودروی سمند به عنوان خودروی پلیس ارمنستان انتخاب شده که این موضوع واکنش هایی را به همراه داشت.

عده‌ای از هموطنان این موضوع را باعث افتخار برای صنعت خودروسازی کشور دانسته بودند و برخی هم دلیل استفاده از سمند در ارمنستان را وضعیت اسفناک اقتصادی این کشور و کمک‌های ایران دانسته‌اند. با این حال کاربری نوشت: «هروقت می‌بینم کشورهای دیگه دارن از محصولات ایرانی استفاده می‌کنند به خودم می‌بالم.» کاربر دیگری به طنز نوشت: «به نظرم توی کشور ارمنستان هیچ خلافکاری نیست که پلیس بخواد با ماشین دنبالش بره و الا سمند به درد تعقیب دزد و خلافکار نمی‌خوره‌ها.» کاربری هم نوشت: «در حالی داره تصویر سمند توی ارمنستان دست به دست می‌شه که وزیر صمت می‌گه ما امسال تولید سمند نداریم!»
 

* بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
خوبه حالا پراید را ماشین پلیس نکرده اند!!!!
ای کاش قیمت فروش را هم بیان می کردید
Iran, Islamic Republic of
حالا که گفته سمند ایرانی هست؟!