جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

نوروزی: صحبتی برای ساخت گاندو نشده است

يکشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۳:۰۶
کد مطلب: 795377
هر کدام از این مدیوم‌ها خاصیت خود را دارند و نمی‌توان گفت که کدامیک بهتر از دیگری است، برای من به عنوان بازیگر حضور در هر کدام از مدیوم های فوق جذابیت خاص خود را دارد.
نوروزی: صحبتی برای ساخت گاندو نشده است
به گزارش جهان نيوز، مجید نوروزی بازیگر فیلم سینمایی «مرد بازنده» در گفتگو با میزان، پیرامون علاقه شخصی خود به بازیگری در سینما، تئاتر یا تلویزیون گفت: هر کدام از این مدیوم‌ها خاصیت خود را دارند و نمی‌توان گفت که کدامیک بهتر از دیگری است، برای من به عنوان بازیگر حضور در هر کدام از مدیوم های فوق جذابیت خاص خود را دارد. 

وی در همین رابطه ادامه داد: به عنوان مثال تئاتر هنر همیشه زنده است، حس و حالی که شما به عنوان بازیگر در تئاتر حس می‌کنید به هیچ وجه قابل مقایسه با سایر هنرها نیست زیرا هر لحظه دم به دم مخاطب پیش می روید و همه چیز برایتان در هر شب اجرا تازگی دارد. 

این بازیگر جوان سینما درباره بازیگری در سینما اضافه کرد: سینما شاید بیش از تئاتر و تلویزیون در صدر اخبار باشد، حاشیه و متن بیشتری دارد و شاید یک بازیگر راحت تر در آن دیده می شود. 

وی درباره بازیگری در تلویزیون و آثار سریالی تصریح کرد: تلویزیون رسانه عامه مردم است، بالاترین تعداد بیننده را دارد و به نوعی نسبت به سینما و تئاتر ارتباط بهتر و مستقیم تری با مخاطبان دارد، این ارتباط باعث می شود که طیف وسیع تری از مخاطبان با بازیگر و کیفیت کار وی آشنا شوند. 

وی پیرامون حضور در فیلم سینمایی «مرد بازنده» به کارگردانی محمدحسین مهدویان تاکید کرد: به نظر من تمام کاراکتر‌هایی که یک بازیگر ایفا می‌کند در نوع خود سختی‌های متفاوتی را به همراه خواهند داشت. به نظر من کاراکتر راحت وجود ندارد و هر نقشی در نهایت یک چالش تازه برای بازیگر محسوب می‌شود.  

وی در همین رابطه ادامه داد: کاراکتر اردلان در فیلم سینمایی «مرد بازنده» سختی‌های خودش را داشت، تمام تلاشم را انجام دادم تا کاراکتری قابل قبول را ایفا کنم، البته این را فراموش نکنیم که رسیدن به این نقش طبعا با حضور یک مدیر و کارگردان نابغه در پشت صحنه امکان پذیر شد، محمدحسین مهدویان در کارش نابغه بوده و به خوبی سینما را می‌شناسد.  

بازیگر فیلم سینمایی «مرد بازنده» در همین راستا تاکید کرد: علاوه بر هدایت درست مهدویان در ایفای نقش اردلان، من پارتنر بی نظیری همچون جواد عزتی داشتم که بی‌نهایت در لحظه به لحظه اثر مرا کمک کرد، علاوه بر عزتی من با اکثریت بازیگران این فیلم بازی کرده بودم و از سویی همواره در پشت صحنه فیلم‌های مهدویان رفاقتی مثال زدنی وجود دارد. انرژی خوب و گروهی منسجم باعث شد تا من از همان روز اول راحت باشم و به هیچ وجه احساس موذب بودن نداشتم.  

وی درباره حضور پررنگ خود در سینما اظهار کرد: من از تئاتر کار را شروع کردم و همیشه سعی کردم پله پله به مسیرم ادامه دهم. این آرام قدم زدن در عرصه بازیگری برایم بسیار مهم است، از سویی کمی هم بدشانس بوده ام، زیرا نزدیک به شش سینمایی بازی کردم که هیچکدام هنوز اکران نشده اند و باید ببینم بعد از اکران آن‌ها چه اتفاقاتی برایم پیش خواهد آمد.  

بازیگر سریال «گاندو» درباره احتمال ادامه ساخت این سریال اضافه کرد: گاندو هم مثل تمامی آثار به من پیشنهاد شد و در آن بازی کردم، خوشبختانه این نقش از سوی مردم قبول شد و توانستم رضایت آن‌ها را داشته باشم.

نوروزی در همین رابطه خاطرنشان کرد: البته هنوز هیچ صحبتی برای ساخت ادامه گاندو نشده و من هم به واقع اطلاع دقیقی از تصمیم سازندگان اثر ندارم. اینکه این سریال ادامه پیدا کند را باید از سازندگان اثر مخصوصا آرش قادری نویسنده پرسید، بعد از بازی در یک اثر من هم صرفا یک مخاطبم و منتظرم تا بدانم تصمیم سازندگان اثر چیست. 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *