شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۱

بیانیه جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی به مناسبت روز جانباز

يکشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۴۸
کد مطلب: 793927
جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی بر این باور است که جانبازان دفاع مقدس و مدافع حرم باید رجزهای ساقی عطشان کربلا را برای حفظ نظام و انقلاب اسلامی که از اوجب واجبات است، فریاد زنند.
بیانیه جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی به مناسبت روز جانباز
به گزارش جهان نيوز، جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی به مناسبت میلاد قمر بنی هاشم حضرت اباالفضل‌العباس(ع) و روز جانباز، بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد.

ماهِ منیر بنی هاشم؛ در خانه امیر مومنان استهلال شد و با تربیت ابوتراب و ام البنیین در سپهر ولایت، بدر کامل گردید تا گزاره های امام شناسی، ولایت پذیری، بصیرت، علمداری، وفاداری و ادب را به منشور خورشید بی بدیل ثارالله، ضمیمه کند. 

اینک تا همیشه عاشورای زمان و همه جغرافیای کربلا های دین و آزادگی؛ نام عباس ابن علی، بر تارک نقش آفرینان راهبرد پیروزی خون بر شمشیر می درخشد.

همان عواملی که عاشورا را رقم زد؛ طی قرون متمادی، خواص بی بصیرت با افراط و تفریط در دین ورزی و با میراث شوم اموی، خاندان عصمت و طهارت و حکمت را در غل و زنجیر کشیدند و ساحت انسان استعلا یافته را فروکاسته و مسخ نمودند.
تا اینکه از بلاد سلمان روح الله با معارف عاشورائی؛ نهضت حسینی دیگری را با فریاد: "ای علما به داد اسلام برسید" بنا نهاد.

گوئی دوباره ثارالله رجعت کرد و پژواک یا لثارات الحسین با شعار روح منی خمینی در هم آمیخت و مردان مرد را از هزاره تاریخ فرا خواند.

در آوردگاه روزگار ما؛ شیطان بزرگ با همدستی استکبار شرق و غرب با تابلوی صدام بعثی برای رویاروئی با نهضت حسینیِ خمینی کبیر به میدان آمد و با تحمیل جنگ و ترور و کودتا؛ در خونین شهرها فرزندان خمینی را به مسلخ شهادت و جانبازی برد، ولی در مقابلِ مکتب عاشورا و انتظار و جوهره فرهنگ جانبازی به زانو در آمد و ننگ شکست را پذیرفت.

اینک؛ پاشنه ی آشیل ساخت جامعه ولائی برای عبور از فتنه های مُرَکَّبِ فرهنگی، سیاسی و اقتصادی به تبیین مهندسی فرهنگ ایثار و جانبازی نیاز دارد.

جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی بر این باور است که جانبازان دفاع مقدس و مدافع حرم باید رجزهای ساقی عطشان کربلا را برای حفظ نظام و انقلاب اسلامی که از اوجب واجبات است، فریاد زنند.

واقعه کف العباس در علقمه و فاجعه کف القاسم در بغداد؛ پشت حسین ابن علی و دل سید علی را شکست. لذا؛ برای آرام آن باید گزاره انتقام را  با هر تکبیر مهدی فاطمه، هزار بار تکرار کنیم و وقت است از انفعال و موضع دفاع از خرمشهر خارج شویم و همدیگر را با مرصاد بی امان، پوشش دهیم و با مال و جان و فرزندانمان به میدان بیائیم.

وصیت می کنیم که فرزندانمان هرگز گِرد عَلَمی جز پرچم ولایت حلقه نزنند و جای عمار و مالک را برای حضرتش پر کنند، تا از دعای والدین خود بهره مند باشند.   

جانبازان و تمامی فرزندان انقلابی امام بر این باورند؛ دستگاه های محاسباتی لیبرالیزم؛ با اصالت دادن به، اومانیسم ، سود و لذت، عناصر اساسی و تاثیرگذار ایثار و جانبازی را نادیده گرفته است.

جانبازی در اسلام ولائی امامین انقلاب؛ نه تنها مجاهده با دست و پا و چشم، بلکه جهاد با مال و دارائی و حضور در عرصه های اقتصادی و تلاش و کار، واجب دانسته شده است.

اسلام کار، تعاون، انفاق و مواسات بر اساس بِر و تقوا و احسان؛ اکسیر گمشده در ساحت فردی و اجتماعی و حاکمیتی جهان امروز برای برپائی قسط و عدل است.

نظریه مصرف زدگی،  رفاه طلبی و اشرافیت برای بیشینه کردن سود و لذت موجب اختلال در بازار و گسست های اجتماعی می شود و در قرآن کریم و اسلام ناب خمینی مطرود است.  

فرهنگ جانبازی که ترجمان صبر در نعمت است؛ از قیام پابرهنگان در وال استریت و جنبش زرد علیه زرسالاران جلوگیری می‌کند.

زراندوزی، سفته بازی، قمار و ربا خواری از عناصر جعلی و از جنود جهل و شیطان است و جلوه های جانبازی با تبلور صبر در معصیت،  طغیان های نفس اماره را مهار می‌کند.

ناتوی فرهنگی با سامری هالیود؛ جهالت و برده داری را با هرزگی جنسی به نام آزادی و تمدن، مدرنیزه نموده و خسارات زیادی به مردم دنیا تحمیل کرده است که نسخه شفابخش آن بجز اتکا به مکارم اخلاق پیامبر اکرم و سیره اهل بیت علیهم السلام نیست.

پاکدستی و جلوگیری از آلودگی و مفاسد اقتصادی و اجتماعی در حکمروائی دینی برخلاف باور غربی با دوربین های مدار بسته و هوشمندسازیِ در و دیوار و زوایای اجتماعی زندگی خصوصی مردم ممکن نیست و نتیجه چنین روشی در دنیا نشان داده است که با پلیس نمی توان ابلیس و تدلیس را دستگیر کرد، چرا که مافیاهای اقتصادی و سیاسی و امنیتی، از نقاط کور در ساختارهای قدرت نفوذ کرده و نظام مند عمل می کنند.

جنود جهل در قالب عقول مادیگرا با آزمون و خطا و به نام علم و فناوری؛ هزينه های هنگفتی را بر بشریت تحمیل کرده و با نعل وارونه و تلبیس دچار توهم پایان تاریخ شده است و سازمان های دست نشانده و به ظاهر مدافع حقوق بشر  نیز قادر به اصلاح و تغییر وضع موجود نیستند.

استکبار عبری - غربی - عربی با تحمل خسارات سنگین هفت تریلیون دلاری در زمینه های جنگ های ترکیبی، سخت و نرم و رنگین اقرار به شکست کرده اند تا جائیکه پهبادهای فوق پیشرفته و رادار گریز آنها در مصاف قدرتمندانه جبهه مقاومت، زمین‌گیر و منهدم می‌شوند.

ناوها و نفتکش های عظیم و حتی پایگاه عین الاسد امریکا از موشک های بالستیک و نقطه زن نسل شهید تهرانی مقدم در امان نیست و این یکی از افتخارات صعود چهل ساله است.

فراخوان ما به ملت های مظلوم و مستضعف جهان در این برهه خطیر از تاریخ؛ روی آوردن به منویات دین فردی و اجتماعی و جهانی اسلام و مکارم اخلاق پیامبر اعظم و خاندان مطهر اوست تا زمینه برای ظهور مصلح جهانی فراهم آید.

ما جانبازان ، ضمن تبریک ایام الله بسیار نورانی شعبان المعظم و روز میلاد،  بزرگ - جانباز با بصیرت کربلا به ملت شریف ایران و جانبازان همه جغرافیای اسلام اعلام می داریم؛ با هشیاری، باورمندانه اوراق زرین منظومه های حکیمانه امامین انقلاب را در ضمیر و عمل انقلابی مان پایبندیم و برای اقدام و عمل در ساحت های جهاد تبیین، مقاومت، بازدارندگی، پیشرفت و پیش روی، تا مرز استقرار دولت کریمه صاحب عصر عجل الله در خط مقدم نبردیم .
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


واقعا تونسته اید جانبازان وشهدای ایرانی را صددرصدی حمایت کنید ؟