جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۳

پوتین: روسیه قصد بدی در مورد همسایگان ندارد

جمعه ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۰۶
کد مطلب: 793724
ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه اعلام کرد که روسیه هیچ گونه نیات بدی در مورد کشورهای همسایه خود ندارد و درعین حال این را هم اضافه کرده که کشورهای تحریم کننده روسیه به خود ضربه می زنند.
پوتین: روسیه قصد بدی در مورد همسایگان ندارد
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایرنا، از دفتر مطبوعاتی کاخ کرملین، پوتین روز جمعه گفت: روسیه هیچ قصد بدی در مورد همسایگان خود ندارد و همه اقدامات این کشور فقط در واکنش به اقدامات خصمانه علیه این کشور صورت می گیرد.

وی تصریح کرد: هیچ گونه قصد و غرضی در مورد کشورهای همسایه روسیه نداریم و به آنها توصیه می کنم بر تنش اوضاع نیفزایند و تحریم هایی را علیه روسیه وضع نکنند.

وی افزود: در این شرایط هیچ لزومی برای تنش آفرینی یا بدتر کردن روابط نمی بینم.

رئیس جمهوری روسیه گفت: از شرکایمان در کشورهای همسایه دعوت می کنم که به فکر بهبودی روابط و همکاریها باشند. 

وی گفت: بارها اعلام کرده و اثبات کرده ایم که اکر کسی یا کشوری نمی خواهد در طرحی به همکاری با روسیه ادامه دهد، به خود آسیب وارد می کند و آنچه که به ما مربوط می شود مجبور می شویم طرح ها را اصلاح کنیم و اختیارات بیشتری بدست بیاوریم و در چندین طرح و پروژه این گونه اقدام کرده ایم.

روسیه از ۹ روز پیش در اوکراین عملیات نظامی خود را برای آنچه که "حمایت از ساکنان منطقه دونباس و غیرنظامی کردن این کشور و زدودن مظاهر پیروی از ایدئولوژی آلمان نازی در لایه های حکومتی" خوانده، اجرا می کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
دروغ میگه ....!!!
United States
پوتین اصلا و ابدا هیچ قصد بدی ندارد فقط در حال انجام یک عملیات ویژه ی ساده و معمولی است!!!!
Iran, Islamic Republic of
حتما همينطوره !يك روز قبل از حمله به اكراين گفت روسيه قصد حمله به اكراين را ندارد ماشاالله كوه صداقت وراستگويي است!.