شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱

واکنش پوتین به ادعای حمله به اوکراین

سه شنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۳۹
کد مطلب: 791982
سخنگوی کرملین اعلام کرد، رئیس‌جمهور روسیه ادعاها درباره حمله این کشور به اوکراین را «جوک» می‌داند.
واکنش پوتین به ادعای حمله به اوکراین
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، شدت گرفتن ادعاها درباره حمله ادعایی روسیه به اوکراین واکنش «دیمیتری پسکوف» سخنگوی کاخ کرملین را به دنبال داشت و این مقام مسکو به رسانه‌ها درباره پاسخ طعنه‌آمیز رئیس‌جمهور روسیه اطلاع رسانی کرد.

با ادامه جنجال‌های رسانه‌های آمریکایی و غربی به همراه ادعاهای مقام‌های آمریکایی درباره «حمله قریب الوقوع روسیه به اوکراین»، سخنگوی کاخ کرملین اعلام کرد که رئیس‌جمهور روسیه این ادعاها و جنجال‌ها را رد کرده و آنها را «جوک» می‌داند.

دیمیتری پسکوف سخنگوی کاخ ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد که ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور این کشور درباره جنجال‌های رسانه‌های غربی با موضوع «حمله» این کشور به روسیه مانند شوخی و جوک برخورد می‌کند.

پسکوف تصریح کرد: «او (ولادیمیر پوتین) گاهی اوقات حتی شوخی می‌کند و برای اطلاع یافتن از اینکه در رسانه‌ها درباره زمان دقیق آغاز جنگ (روسیه علیه اوکراین) چه چیزی منتشر شده است، شوخی می‌کند».

سخنگوی کرملین افزود، از نظر ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه غیرممکن است که بتوان این دیوانگی در بیان اطلاعات جنون آمیز (درباره بیان زمان دقیق حمله ادعایی روسیه به اوکراین) را درک کرد.

در هفته‌های اخیر ابتدا رسانه‌های آمریکای یو سپس مقام‌های ارشد این کشور با حجمی گسترده شروع به انتشار خبرهایی با موضوع حمله قریب الوقع روسیه به اوکراین کردند و رسانه‌هایی از قبیل «بلومبرگ»، «پالتیکو» و سپس شبکه«سی‌بی‌اس نیوز» به نقل از منابع اطلاعاتی زمان آغاز این حمله ادعایی را منتشر کردند.

ابتدا بلومبرگ بود که مدعی شد که جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا در گفت‌وگو با رهبران کشورهای غربی به آنها درباره حمله سه شنبه (امروز ۲۶ بهمن ماه) روسیه به اوکراین هشدار داد. سپس برخی دیگر از رسانه‌های آمریکایی هم با استناد به منابع اطلاعاتی همین خط خبری را در پیش گرفتند و مدعی شدند که قرار است حمله به اوکراین روز چهارشنبه (۲۷ بهمن ماه) انجام شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *