چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۳۰
۱

قیمت ماشین ظرفشویی صنعتی/ مشاوره رایگان

شنبه ۷ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۲۶
کد مطلب: 793062
این روزها با افزایش حجم ظروف کثیف در هتل‌ها، رستوران‌ها، آشپزخانه‌ها و ... نیاز به ماشین ظرفشویی صنعتی خیلی بیشتر از گذشته احساس می‌شود.
قیمت ماشین ظرفشویی صنعتی/ مشاوره رایگان
این روزها با افزایش حجم ظروف کثیف در هتل‌ها، رستوران‌ها، آشپزخانه‌ها و ... نیاز به ماشین ظرفشویی صنعتی خیلی بیشتر از گذشته احساس می‌شود. این دستگاه و وسیله که کاربرد بسیار زیادی در این مکان‌های شلوغ خواهد داشت ، می‌تواند هزینه‌های اضافی مانند هزینه استخدام نیروی انسانی را از بین ببرد .
ماشین ظرفشویی صنعتی جدا از صرفه جویی در انرژی ، مصرف آب ، از بین بردن هزینه‌های اضافی برای استخدام یک نیروی جدید می‌تواند در روند بهبود بهداشت در این مکان‌ها هم فعالیت داشته باشد .

دستگاه ماشین ظرفشویی صنعتی طبخ نوین، یکی از بهترین محصولات بازار

 

گروه صنعتی نوآورانه و خلاق طبخ نوین که در انتهای این مطلب بیشتر در مورد آن صحبت خواهیم کرد ، انواع محصولات مورد نیاز  برای یک آشپزخانه  صنعتی را در اختیار ما می‌گذارد . یکی از محصولات پر فروش این مجموعه که با تکیه بر توان و دانش ملی تولید می‌گردد ، دستگاه ماشین ظرفشویی صنعتی است .
حقیقت این است که از گذشته تا به امروز، ماشین‌های ظرفشویی صنعتی نسبت به گذشته خیلی فرق کرده‌اند به صورتی که با افزایش سرعت و ظرفیت کار با آن‌ها خیلی راحت‌تر از گذشته شده است . مجموعه طبخ نوین به عنوان یک تولیدکننده و تأمین‌کننده محصولات آشپزخانه صنعتی این محصول را 4 نوع مختلف تولید می‌کند :
  • ماشین ظرفشویی صنعتی زیر کانتری 550 تکه در ساعت
    نیمه اتوماتیک 1200 تکه در ساعت
    تمام اتوماتیک 2000 تکه در ساعت
    تمام اتوماتیک خشک کن دار 2000 تکه در ساعت
همانطور که احتمالاً شما هم متوجه شدید، هر کسب و کار با توجه به نیازی که دارد می‌تواند یکی از مدل‌های ماشین ظرفشویی صنعتی را انتخاب کند . این نوع ماشین‌ها با توجه به امکانات و میزان ظرفیت خود برای شستشو متفاوت هستند . در ادامه سعی می‌کنیم با بررسی هر مورد به صورت مجزا به شما کمک کنیم که در فرایند تصمیم‌گیری برای انتخاب دستگاه مورد نیاز خود اطلاعات لازم را داشته باشید .

ماشین ظرفشویی صنعتی زیر کانتری 540 تکه طبخ نوین

 

معمولاً کافه‌ها، رستوران‌ها و کترینگ‌های کوچکی که در سطح شهر فعالیت می‌کنند ، نیاز به ماشین ظرفشویی صنعتی زیر کانتری 540 تکه دارند چرا که می‌تواند در طول روز برای 150 نفر کاربرد داشته باشد. در واقع اگر در کافه، رستوران و کترینگ شما بیشتر از 150 نفر در روز نیاز به خدمات ظرفشویی ندارند، این دستگاه و ماشین مناسب شما خواهد بود .
بر اساس اطلاعاتی که شرکت طبخ نوین در راستای اطلاعات محصولات خود در اختیار می‌گذارد ، این محصول دارای ویژگی‌های زیر است :
  • بدنه تمام استنلس استیل 304 کره جنوبی
    پمپ مرغوب
    شیر برقی خودکار
    مصرف یک لیتر آب برای هر سبد
    کاملاً هوشمند و اتوماتیک
    استفاده از دو مرحله فیلتراسیون برای صرفه جویی در مصرف آب تا 70 درصد
    امکان رسوب زدایی لوله‌ها
    گارانتی 24 ماهه ویژه طبخ نوین
همچنین جدا از مشخصات عمومی این محصول، شما می‌توانید این کالا که دمای آب تا 90 درجه سانتی گراد در آن گرم می‌شود را با ولتاژ 220، فرکانس 50 هرتز ، 150 کیلوگرم و ابعاد 61 * 65 * 85 است.

ماشین ظرفشویی صنعتی نیمه اتوماتیک 1200 تکه برند طبخ نوین

نوع دیگری از ماشین‌های ظرفشویی صنعتی که طبخ نوین تولید می‌کند ، ماشین ظرفشویی صنعتی نیمه اتوماتیک 1200 است . این ماشین‌ها با توجه به این ظرفیت خود برای رستوران‌ها، هتل‌ها و کترینگ‌هایی کاربرد دارد که حداکثر به چهارصد نفر در روز خدمات بدهند . این ماشین‌ها دارای ویژگی‌های عمومی زیر هستند :
  • بدنه تمام استنلس 304 کره جنوبی
    پمپ مرغوب آب
    شیر برقی خودکار
    مصرف 1.5 لیتر آب برای هر سبد
    کاملاً هوشمند
    دارای دو مرحله فیلتراسیون جهت صرفه جویی آب تا 70 درصد
    قابلیت رسوب زدایی لوله‌ها
    سه برنامه شستشوی مجزا
    دارای فلوتر برقی
    المنت جهت گرم کردن آب
    گارانتی 24 ماهه
این ماشین ظرفشویی نیمه صنعتی با ویژگی‌های عمومی بالا و ویژگی‌های فنی دمای آب 90 درجه سانتیگراد ، ولتاژ 220 ولت، فرکانس 50 هرتز، وزن 250 کیلوگرم و ابعاد 61 * 81 * 150 به عنوان یک نمونه بسیار کاربردی و جذاب برای بسیاری از هتل‌ها و رستوران‌ها محسوب می‌شود .

ماشین ظرفشویی صنعتی ریلی تمام اتوماتیک 2000 تکه ( در دو نوع با خشک کن دار و بدون خشک کن )

کافه‌ها و رستوران‌هایی که روزانه بیشتر از 500 نفر مشتری یا مراجعه کننده دارند ، نیاز به این نوع ماشین ظرفشویی صنعتی دارند چرا که ظرفیت بالایی دارد . این نوع ماشین خود می‌تواند به دو نوع دارای خشک کن و بدون آن تقسیم بندی شود . این ماشین دارای ویژگی‌ها و مشخصات زیر است که باید قبل از خرید در مورد آن‌ها اطلاع داشته باشید :
  • بدنه تمام استنلس 304 کره جنوبی
    پمپ مرغوب جهت وارد کردن آب به دستگاه
    شیر برقی خودکار
    مصرف 3 لیتر آب برای هر سبد
    کاملاً هوشمند
    دارای دو مرحله فیلتراسیون جهت کاهش مصرف آب تا 70 درصد
    امکان رسوب زدایی لوله‌ها
    سه برنامه شستشو مجزا
    دارای فلوتر برقی
    المنت جهت گرم کردن آب
    24 ماه گارانتی
شما می‌توانید با تهیه این ماشین ظرفشویی تمام اتوماتیک به بیش پانصد نفر در طول روز خدمات داده و ظرف‌های تمیزی داشته باشید . دقت داشته باشید که این ماشین برای بهینه کار کردن نیاز به 320 ولت برق دارد . همچنین ابعاد آن 152 * 75 * 162 است .
حالا که با انواع ماشین ظرفشویی‌های صنعتی تولید برند طبخ نوین آشنا شدید ، خوب است در مورد قیمت این دستگاه‌ها هم اطلاع پیدا کنید .

قیمت ماشین ظرفشویی صنعتی برای یک هتل ، رستوران یا کافه

 

با توجه به این که این نوع ماشین‌ها بر  اساس نیاز و خواسته مشتری معمولاً ساخته می‌شوند ، معیارها و فاکتورهای مختلفی برای قیمت‌گذاری این نوع ماشین‌ها وجود دارد . به عنوان مثال اگر شما یک ماشین ظرفشویی بخواهید که تجهیزات جانبی اضافه داشته باشد و یا خدمات پس از فروش آن دارای شرایط خاصی باشد ، بدون شک قیمت دستگاه متفاوت می‌شود. شما می‌توانید با تماس گرفتن با کارشناسان بخش فروش مجموعه طبخ نوین بعد از بیان مشکلات و خواسته‌ها و نیازهای خود از آن‌ها برای خرید ماشین ظرفشویی صنعتی کمک گرفته و با توجه به توصیه آن‌ها در رابطه با قیمت ماشین ظرفشویی صنعتی ، کسب اطلاع کنید .

طبخ نوین ، انقلابی در تجهیزات صنعتی آشپزخانه

گروه صنعتی طبخ نوین با تکیه بر تکنولوژی‌های روز دنیا، توان ملی و دانش مهندسین با تجربه و نیروهای جوان و خلاق از 10 سال پیش شروع به فعالیت کرد . این مجموعه به صورت کامل تمامی خدمات مربوط به این حوزه را ساپورت می‌کند. ویژگی برتر طبخ نوین که باعث شده نسبت به سایر مجموعه‌ها تفاوت پیدا کند، کیفیت محصولات و خدماتی است که ارائه می‌کند .
در نظر بگیرید که هر مجموعه‌ای برای خرید این نوع دستگاه‌ها نیاز به مشاوره رایگان دارد . مشاوره رایگان در این حوزه و سایر حوزه‌ها می‌تواند به شما کمک کند که برای خرید یک دستگاه مطمئن اقدام کنید. برای دریافت مشاوره رایگان در این حوزه با مجموعه طبخ نوین تماس گرفته و اقدام به دریافت خدمات مفید و کاربردی در این حوزه کنید .
نظر شما در مورد ماشین ظرفشویی و انواع آن چیست؟ آیا فرد یا افرادی را می‌شناسید که نیاز به این دستگاه‌ها باشند؟ نظرات و تجربیات خود را در رابطه با ماشین‌های ظرفشویی صنعتی به اشتراک بگذارید .
 برای دیدن محصولات بیشتر از سایت طبخ نوین بازدید نمایید .

منبع گروه صنعتی طبخ نوین : tabkhnovin.com
https://jahannews.com/vdcepx8fwjh8o7i.b9bj.html
jahannews.com/vdcepx8fwjh8o7i.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
با استفاده از این ماشین ظرفشویی ها یعنی دیگه به نیروی انسانی نیازی نیست؟