کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

قیمت ماشین ظرفشویی صنعتی/ مشاوره رایگان

7 اسفند 1400 ساعت 8:26

این روزها با افزایش حجم ظروف کثیف در هتل‌ها، رستوران‌ها، آشپزخانه‌ها و ... نیاز به ماشین ظرفشویی صنعتی خیلی بیشتر از گذشته احساس می‌شود.


این روزها با افزایش حجم ظروف کثیف در هتل‌ها، رستوران‌ها، آشپزخانه‌ها و ... نیاز به ماشین ظرفشویی صنعتی خیلی بیشتر از گذشته احساس می‌شود. این دستگاه و وسیله که کاربرد بسیار زیادی در این مکان‌های شلوغ خواهد داشت ، می‌تواند هزینه‌های اضافی مانند هزینه استخدام نیروی انسانی را از بین ببرد .
ماشین ظرفشویی صنعتی جدا از صرفه جویی در انرژی ، مصرف آب ، از بین بردن هزینه‌های اضافی برای استخدام یک نیروی جدید می‌تواند در روند بهبود بهداشت در این مکان‌ها هم فعالیت داشته باشد .

دستگاه ماشین ظرفشویی صنعتی طبخ نوین، یکی از بهترین محصولات بازار

 

گروه صنعتی نوآورانه و خلاق طبخ نوین که در انتهای این مطلب بیشتر در مورد آن صحبت خواهیم کرد ، انواع محصولات مورد نیاز  برای یک آشپزخانه  صنعتی را در اختیار ما می‌گذارد . یکی از محصولات پر فروش این مجموعه که با تکیه بر توان و دانش ملی تولید می‌گردد ، دستگاه ماشین ظرفشویی صنعتی است .
حقیقت این است که از گذشته تا به امروز، ماشین‌های ظرفشویی صنعتی نسبت به گذشته خیلی فرق کرده‌اند به صورتی که با افزایش سرعت و ظرفیت کار با آن‌ها خیلی راحت‌تر از گذشته شده است . مجموعه طبخ نوین به عنوان یک تولیدکننده و تأمین‌کننده محصولات آشپزخانه صنعتی این محصول را 4 نوع مختلف تولید می‌کند : همانطور که احتمالاً شما هم متوجه شدید، هر کسب و کار با توجه به نیازی که دارد می‌تواند یکی از مدل‌های ماشین ظرفشویی صنعتی را انتخاب کند . این نوع ماشین‌ها با توجه به امکانات و میزان ظرفیت خود برای شستشو متفاوت هستند . در ادامه سعی می‌کنیم با بررسی هر مورد به صورت مجزا به شما کمک کنیم که در فرایند تصمیم‌گیری برای انتخاب دستگاه مورد نیاز خود اطلاعات لازم را داشته باشید .

ماشین ظرفشویی صنعتی زیر کانتری 540 تکه طبخ نوین

 

معمولاً کافه‌ها، رستوران‌ها و کترینگ‌های کوچکی که در سطح شهر فعالیت می‌کنند ، نیاز به ماشین ظرفشویی صنعتی زیر کانتری 540 تکه دارند چرا که می‌تواند در طول روز برای 150 نفر کاربرد داشته باشد. در واقع اگر در کافه، رستوران و کترینگ شما بیشتر از 150 نفر در روز نیاز به خدمات ظرفشویی ندارند، این دستگاه و ماشین مناسب شما خواهد بود .
بر اساس اطلاعاتی که شرکت طبخ نوین در راستای اطلاعات محصولات خود در اختیار می‌گذارد ، این محصول دارای ویژگی‌های زیر است : همچنین جدا از مشخصات عمومی این محصول، شما می‌توانید این کالا که دمای آب تا 90 درجه سانتی گراد در آن گرم می‌شود را با ولتاژ 220، فرکانس 50 هرتز ، 150 کیلوگرم و ابعاد 61 * 65 * 85 است.

ماشین ظرفشویی صنعتی نیمه اتوماتیک 1200 تکه برند طبخ نوین

نوع دیگری از ماشین‌های ظرفشویی صنعتی که طبخ نوین تولید می‌کند ، ماشین ظرفشویی صنعتی نیمه اتوماتیک 1200 است . این ماشین‌ها با توجه به این ظرفیت خود برای رستوران‌ها، هتل‌ها و کترینگ‌هایی کاربرد دارد که حداکثر به چهارصد نفر در روز خدمات بدهند . این ماشین‌ها دارای ویژگی‌های عمومی زیر هستند : این ماشین ظرفشویی نیمه صنعتی با ویژگی‌های عمومی بالا و ویژگی‌های فنی دمای آب 90 درجه سانتیگراد ، ولتاژ 220 ولت، فرکانس 50 هرتز، وزن 250 کیلوگرم و ابعاد 61 * 81 * 150 به عنوان یک نمونه بسیار کاربردی و جذاب برای بسیاری از هتل‌ها و رستوران‌ها محسوب می‌شود .

ماشین ظرفشویی صنعتی ریلی تمام اتوماتیک 2000 تکه ( در دو نوع با خشک کن دار و بدون خشک کن )

کافه‌ها و رستوران‌هایی که روزانه بیشتر از 500 نفر مشتری یا مراجعه کننده دارند ، نیاز به این نوع ماشین ظرفشویی صنعتی دارند چرا که ظرفیت بالایی دارد . این نوع ماشین خود می‌تواند به دو نوع دارای خشک کن و بدون آن تقسیم بندی شود . این ماشین دارای ویژگی‌ها و مشخصات زیر است که باید قبل از خرید در مورد آن‌ها اطلاع داشته باشید : شما می‌توانید با تهیه این ماشین ظرفشویی تمام اتوماتیک به بیش پانصد نفر در طول روز خدمات داده و ظرف‌های تمیزی داشته باشید . دقت داشته باشید که این ماشین برای بهینه کار کردن نیاز به 320 ولت برق دارد . همچنین ابعاد آن 152 * 75 * 162 است .
حالا که با انواع ماشین ظرفشویی‌های صنعتی تولید برند طبخ نوین آشنا شدید ، خوب است در مورد قیمت این دستگاه‌ها هم اطلاع پیدا کنید .

قیمت ماشین ظرفشویی صنعتی برای یک هتل ، رستوران یا کافه

 

با توجه به این که این نوع ماشین‌ها بر  اساس نیاز و خواسته مشتری معمولاً ساخته می‌شوند ، معیارها و فاکتورهای مختلفی برای قیمت‌گذاری این نوع ماشین‌ها وجود دارد . به عنوان مثال اگر شما یک ماشین ظرفشویی بخواهید که تجهیزات جانبی اضافه داشته باشد و یا خدمات پس از فروش آن دارای شرایط خاصی باشد ، بدون شک قیمت دستگاه متفاوت می‌شود. شما می‌توانید با تماس گرفتن با کارشناسان بخش فروش مجموعه طبخ نوین بعد از بیان مشکلات و خواسته‌ها و نیازهای خود از آن‌ها برای خرید ماشین ظرفشویی صنعتی کمک گرفته و با توجه به توصیه آن‌ها در رابطه با قیمت ماشین ظرفشویی صنعتی ، کسب اطلاع کنید .

طبخ نوین ، انقلابی در تجهیزات صنعتی آشپزخانه

گروه صنعتی طبخ نوین با تکیه بر تکنولوژی‌های روز دنیا، توان ملی و دانش مهندسین با تجربه و نیروهای جوان و خلاق از 10 سال پیش شروع به فعالیت کرد . این مجموعه به صورت کامل تمامی خدمات مربوط به این حوزه را ساپورت می‌کند. ویژگی برتر طبخ نوین که باعث شده نسبت به سایر مجموعه‌ها تفاوت پیدا کند، کیفیت محصولات و خدماتی است که ارائه می‌کند .
در نظر بگیرید که هر مجموعه‌ای برای خرید این نوع دستگاه‌ها نیاز به مشاوره رایگان دارد . مشاوره رایگان در این حوزه و سایر حوزه‌ها می‌تواند به شما کمک کند که برای خرید یک دستگاه مطمئن اقدام کنید. برای دریافت مشاوره رایگان در این حوزه با مجموعه طبخ نوین تماس گرفته و اقدام به دریافت خدمات مفید و کاربردی در این حوزه کنید .
نظر شما در مورد ماشین ظرفشویی و انواع آن چیست؟ آیا فرد یا افرادی را می‌شناسید که نیاز به این دستگاه‌ها باشند؟ نظرات و تجربیات خود را در رابطه با ماشین‌های ظرفشویی صنعتی به اشتراک بگذارید .
 برای دیدن محصولات بیشتر از سایت طبخ نوین بازدید نمایید .

منبع گروه صنعتی طبخ نوین : tabkhnovin.com


کد مطلب: 793062

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/793062/قیمت-ماشین-ظرفشویی-صنعتی-مشاوره-رایگان

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com