شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۲
احدی:

شائبه‌های اخیر به ضرر بوکس است/ بوکس همایون شجریان هم مثل حنجره‌اش بی‌نظیر است

يکشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۵
کد مطلب: 791771
به‌ خاطر اسناد و مدارکی که از بوکس مخصوصاً در المپیک ریو ارائه شده است، این رشته زیر ذره‌بین بوده و زمزمه‌های حذفش از المپیک هم به گوش می‌رسد. این مدارکی که علیه فدراسیون ما ارائه شده است، تبعات نامطلوبی برای بوکس و ورزش کشورمان خواهد داشت.
بوکس شجریان هم مثل حنجره‌اش بی‌نظیر است
به گزارش جهان نيوز، روزنامه ایران نوشت: این روزها حواشی، آتش را میان رینگ بوکس انداخته است. در حالی که این آتش روز‌به‌روز شعله‌ور‌تر می‌شود، اکبر احدی سرمربی سابق تیم ملی بوکس این جریان به راه افتاده را به ضرر ورزش و بوکس کشور می‌داند و می‌ترسد که این آتش، دست آخر گریبان تیم ملی را بگیرد. او در گفت‌و‌گو با خبرنگار «ایران» درباره حواشی اخیر تیم ملی بوکس گفت: «من هم از طریق فضای مجازی در جریان این مسائل قرار گرفته‌ام و متأسفانه چیزهایی که شنیده‌ام جالب نیست. متأسفم که مسئولان فدراسیون این بهانه را دست بقیه داده‌اند که الان اسناد و مدارکش در فضای مجازی دست به دست می‌چرخد. من به شخصه بابت شنیده‌های اخیر شرمنده هستم و امیدوارم این موضوعات صحت نداشته باشد.

زمان ریاست حاج ناطق نوری هم این اتقافات می‌افتاد ولی هیچ وقت ایشان به این مسائل ورود نمی‌کرد. این اتفاقات با روح پاک ورزش منافات دارد ولی بعضی کشورها به این موضوع اعتقادی نداشته و از این دست کارها می‌کنند. حالا به‌خاطر اسناد و مدارکی که از بوکس مخصوصاً در المپیک ریو ارائه شده است، این رشته زیر ذره‌بین بوده و زمزمه‌های حذفش از المپیک هم به گوش می‌رسد. این مدارکی که علیه فدراسیون ما ارائه شده است، تبعات نامطلوبی برای بوکس و ورزش کشورمان خواهد داشت. شاید این اتفاقات در بوکس کشورهای دیگر بیفتد و برایشان مهم هم نباشد اما این دست اتفاقات با ارزش‌های کشورما سازگار نیست.»

 سرمربی سابق تیم ملی بوکس معتقد است برای کنار گذاشتن احسان روزبهانی از تیم ملی زود بوده است: «این مسأله به سیاست فدراسیون و سرمربی فعلی تیم ملی برمی‌گردد و باید ببینیم دلیل استکی از کنار گذاشتن روزبهانی چه بوده است. به نظر من روزبهانی یکی دو سال دیگر می‌توانست برای تیم ملی بوکس کند و او را زود کنار گذاشتند. مدال مسابقات جهانی و المپیک بین افتخارات روزبهانی خالی است. او حداقل می‌توانست در کادر فنی باشد و طبق چیزی که من شنیدم فدراسیون این قول را به او داده بود که ظاهراً عملی نشده است. در کل امیدوارم اگر قرار است کسی را کنار بگذاریم حداقل محترمانه این کار را کنیم.» او عملکرد اخیر تیم ملی بوکس در روزهای کرونایی را خوب می‌داند: «فدراسیون و استکی تیم ملی را در دوران کرونا به خوبی جمع و جور کرده و نتایج خوبی به دست آوردند و حتی عملکردشان در مسابقات قهرمانی آسیا و مسابقات جهانی قابل قبول بود. بوکس ما رشد کرده است اما باز جای رشد دارد و حالا با حمایت مسئولان وزارت ورزش این پیشرفت می‌تواند سریع‌تر پیش رود.» احدی که حالا در باشگاه شخصی خودش مشغول مربیگری است و چهره‌های معروفی مثل همایون شجریان زیرنظر او بوکس می‌کنند، معتقد است شجریان بوکسور بی‌نظیری است: «این روزها در باشگاه ورزشی خودم مشغول مربیگری بوده و همچنان در کنار بوکس هستم. همایون شجریان هم به باشگاه بنده می‌آید و من سعادت دارم که مربی ایشان باشم. به نظرم او پتانسیل موفق شدن در هر رشته‌ای را دارد. فیلم‌های بوکس شجریان موجود است و همه از بوکس او لذت می‌برند. بوکس شجریان هم مثل حنجره‌اش بی‌نظیر است.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *