پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

دلیل قطع صدای پخش اختتامیه جشنواره فجر

شنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۵۵
کد مطلب: 791600
برنامه «سینمایش» در شبکه نمایش حین پخش زنده اختتامیه جشنواره فیلم فجر با قطعی طولانی مدت صدا مواجه شد.
دلیل قطع صدای پخش اختتامیه جشنواره فجر
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، درحالیکه شب جمعه ۲۲ بهمن اختتامیه چهلمین جشنواره فیلم فجر در سالن مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد اما برنامه‌ها و شبکه‌های پوشش دهنده این مراسم با اختلال مواجه شدند.

شبکه نمایش که به پوشش زنده این مراسم می‌پرداخت بیشترین اختلال را داشت و بخش‌هایی از برنامه بدون صدا و تنها با تصویر روی آنتن رفت.

همچنین برنامه «بسته پیشنهادی» با اجرای مژده لواسانی که از محل برج میلاد روی آنتن می‌رفت به دلیل قطعی برق برج میلاد حدود ۱۰ دقیقه دچار قطعی پخش شد.

با این حال شبکه نمایش و برنامه «سینمایش» که پخش زنده اختتامیه را در دستور کار قرار داده بود با بیشترین انتقادها مواجه شد و البته با رفع اختلاف دقایقی که بدون صدا پخش شد با پایان مراسم دوباره روی آنتن رفت.

روابط عمومی شبکه نمایش ساعتی پس از این اتفاق توضیحی را در سایت شبکه خود قرار داد و درباره آن اطلاع رسانی کرد.

در این توضیح آمده است: «در جریان پخش زنده اختتامیه چهلمین جشنواره فیلم فجر اختلال در دریافت صدا مرکز همایش‌های برج میلاد باعث شد تا دقایقی پخش زنده این رویداد متوقف شود.

این اختلال موجب شد تا تمامی بسترهای پخش رادیویی و تلویزیونی از پوشش اختتامیه باز بمانند.

مسئولیت خروجی صدا و تصویر سالن با ستاد جشنواره بوده و همکاران فنی سازمان از خروجی‌های تالار مراسم، این رویداد را انعکاس دادند از این رو ضمن عذرخواهی از این اختلال، با تلاش همکاران فنی در ادامه این اشکال مرتفع شده و پخش برنامه ادامه یافت. بازپخش، بخش قطع شده، بلافاصله در دستور کار قرار گرفت.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *