شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۲
۱
دستیار سابق ترامپ:

ترامپ از ترس علنی شدن، اسناد را می‌خورد!

پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۱۹
کد مطلب: 791475
مقام سابق کاخ سفید فاش کرد که دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، از ترس افشای علن، اسناد پاره شده را می‌جوید و می‌خورد.
ترامپ از ترس علنی شدن، اسناد را می‌خورد!
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایندیپندنت، اوماروسا مانیگول نیومن، دستیار سابق کاخ سفید گفت که ترامپ "دوست داشت این اسناد را پاره کند زیرا متوجه شد که در مقطعی بسیاری از این اسناد حساس فاش خواهند شد".

وی خاطرنشان کرد: یک بار پس از اینکه مایکل کوهن (وکیل سابق ترامپ) دفتر بیضی شکل کاخ سفید را ترک کرد و بعد از او من وارد دفتر بیضی شکل شدم دیدم دونالد داشت چیزی را می جوید که همین الان پاره کرده بود.

وی با بیان اینکه " این اتفاق خیلی عجیب بود زیرا ترامپ فوبیای میکروب دارد و کاغذ در دهانش نمی گذارد"، افزود: دونالد عادت داشت این چیزها را پاره کند.

افشای این اطلاعات یک روز پس از آن صورت می گیرد که مقامات آمریکایی چندین جعبه حاوی پیام های سیاسی متعلق به کاخ سفید را که به طور غیرقانونی در اقامتگاه ترامپ در فلوریدا نگهداری می شد، مصادره کردند.

روز سه شنبه روزنامه آمریکایی "واشنگتن پست" گزارش داد که دونالد ترامپ در حرکتی نامناسب اسناد ریاست جمهوری از جمله "نامه‌های عاشقانه" کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی را از کاخ سفید خارج کرده بود و این‌ها از عمارت مارالاگوی او پس گرفته شد.

این اقلام شامل مکاتبات با کیم جونگ اون، رهبر کره‌شمالی هم می‌شوند که زمانی ترامپ از آنها به عنوان "نامه‌های عاشقانه" یاد کرده بود و همچنین نامه‌ای از طرف باراک اوباما که برای او در کاخ سفید گذاشته بود.
مرجع : ایسنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
انشااله سقط بشه مردک تروریست روانی