سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

فیس بوک و اینستاگرام در اروپا بسته می‌شود؟

سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۱۸
کد مطلب: 791128
دیتای کاربران فیس بوک و اینستاگرام در سرورهای آمریکایی و اروپایی پردازش می‌شود و این موضوع برای تبلیغات و نحوه کسب‌وکار متا حیاتی است. همین موضوع باعث شده که متا احتمال تعطیلی فیس بوک و اینستاگرام در اتحادیه اروپا را مطرح کند.
فیس بوک و اینستاگرام در اروپا بسته می‌شود؟
به گزارش جهان نيوز به نقل از خراسان، قانون جدید اتحادیه اروپا از شرکت‌هایی که اطلاعات کاربران این اتحادیه را جمع‌آوری می‌کنند، می‌خواهد داده‌ها را در سرورهای اروپایی نگهداری و پردازش کنند. این موضوع در حالی است که دیتای کاربران فیس بوک و اینستاگرام در سرورهای آمریکایی و اروپایی پردازش می‌شود و این موضوع برای تبلیغات و نحوه کسب‌وکار متا حیاتی است. همین موضوع باعث شده که متا احتمال تعطیلی فیس بوک و اینستاگرام در اتحادیه اروپا را مطرح کند.

طبق گزارش جدیدی که به کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده ارائه شده، متا پیشنهاد می‌کند که اگر این شرکت نتواند از قوانین جدید اتحادیه اروپا پیروی کند، به راحتی فعالیت‌های فیس بوک و اینستاگرام را در این منطقه متوقف می‌کند. این اتفاق به این دلیل رخ می دهد که با این قانون اتحادیه اروپا درآمدهای فیس بوک و اینستاگرام به شدت کاهش پیدا خواهد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *