شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۱

واکنش الکاظمی به کشته شدن سرکرده داعش

جمعه ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۲
کد مطلب: 790669
نخست وزیر عراق به کشته شدن سرکرده داعش واکنش نشان داد و به نقش نهادهای امنیتی عراقی در این زمینه اشاره کرد.
واکنش الکاظمی به کشته شدن سرکرده داعش
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، «مصطفی الکاظمی»، نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق پس از اعلام به هلاکت رسیدن «عبدالله قرداش»، سرکرده گروه تروریستی داعش تاکید کرد که عملیات قتل وی در ادامه تلاش‌های همه نیروهای امنیتی عراق انجام شده است.

وی در توئیتی اعلام کرد: قتل سرکرده گروه تروریستی داعش در ادامه تلاش‌های عظیم همه نیروهای امنیتی عراق در قتل ده‌ها تن از سرکردگان و عناصر تروریستی داعش در عملیات های ویژه در داخل عراق و دستگیری صدها نفر از آنها و جمع آوری و تحلیل اطلاعاتی که در نهایت به نابودی مخفیگاه سرکرده این تشکیلات شده، انجام شده است.

از سوی دیگر «عبدالامیر الشمری»، معاون فرمانده ستاد عملیات مشترک عراق در بیانیه‌ای خطاب به عراقی‌ها گفت: نیروهای امنیتی ما با شما عهد بستند که از تروریسم و بقایای گروه فروپاشیده داعش انتقام گرفته و آنها را از بین ببرند؛ نیروهای امنیتی توانستند به دستور فرمانده کل نیروهای مسلح و پیگیری و مشارکت همه گروه‌های امنیتی و تلاش اطلاعاتی طی دو هفته گذشته، ده ها تن از تروریست‌ها را به هلاکت رسانده و سایر تروریست‌ها را در عملیات ویژه و مستمر دستگیر کنند.

الشمری تاکید کرد که کشتن عبدالله قرداش در راستای تکمیل انتقام نیروهای امنیتی شجاع از این گروه منحرف انجام شده است.

وی ضمن قدردانی از نیروهای دستگاه اطلاعات ملی عراق، از ائتلاف بین المللی به رهبری آمریکا برای انجام این عملیات که منجر به کشته شدن این تروریست شد، تشکر کرد.

عصر روز گذشته رئیس جمهور آمریکا از کشته شدن «ابوابراهیم الهاشمی القرشی»، سرکرده گروه تروریستی داعش، در حمله نیروهای آمریکایی به روستای «اطمه» در ادلب سوریه خبر داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
از آمریکا تشکر کرده..‌‌!!!