يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
دستمزد جانشین آزمون کمتر است؛

ادعای عجیب زنیت درباره مبلغ فروش سردار

دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۲۲
کد مطلب: 790300
مدیرعامل زنیت درباره جزئیات انتقال سردار آزمون به تیم لورکوزن و خرید جانشین او توضیحاتی ارائه کرد.
ادعای عجیب زنیت درباره مبلغ فروش سردار
به گزارش جهان نيوز، «الکساندر مدودف» مدیرعامل باشگاه زنیت در واکنش به خرید ۱۷ میلیون یورویی «یوری آلبرتو» مهاجم برزیلی به جای سردار آزمون گفت: ما طبق معمول عدد خاصی را اعلام نمی‌کنیم، اما می‌خواهم بگویم که ۱۷ میلیون یورویی که اغلب برای یک انتقال ذکر می‌شود به واقعیت نزدیک است.

وی افزود: هنگامی که بازیکن و باشگاه به نتایج ورزشی خاصی دست پیدا کنند، پاداش‌هایی برای تیم اینترناسیونال (باشگاه سابق آلبرتو) و همچنین انتقال زودهنگام این بازیکن در نظر گرفته می‌شود.

در شرایطی که عنوان می‌شود زنیت سردار آزمون را با مبلغی در حدود ۵ میلیون یورو به لورکوزن فروخته است، مدودوف ادعای عجیبی را مطرح کرد. وی گفت: همانطور که قبلاً گفتم، وجوه دریافتی برای انتقال آزمون به بایر، هزینه‌های زنیت برای خرید آلبرتو در زمستان را جبران می‌کند.

مدیرعامل باشگاه زنیت تاکید کرد: دستمزد یوری آلبرتو کمتر از سردار است و ما شرایط پرداخت اقساطی هم داریم. بنابراین معامله برای ما سودآور بود.
مرجع : مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *