جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۲

خانم بازیگر: کار کردن با اکبر عبدی سخت است

دوشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۴۱
کد مطلب: 789512
واقعا شاید صد سال یا ۲۰۰ سال طول بکشد عبدی به‌دنیا بیاید. آن‌قدر هوش بالا، استعداد بی‌حد و اندازه‌ای دارد و کارش را درست انجام می‌دهد.
خانم بازیگر: کار کردن با اکبر عبدی سخت است
به گزارش جهان نيوز، مینا جعفـــرزاده، بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون با اشاره به اینکه اکبر عبــدی تکرارنشدنی است، بیان داشت: با اکبر عبدی کارکردن خیلی سخت است؛ چون آنقدر می‌خنداند که دیگر نمی‌توان کار کرد. عبدی اهل حفظ‌کردن دیالوگ نبود و کار بداهه زیاد داشت. واقعا شاید صد سال یا ۲۰۰ سال طول بکشد عبدی به‌دنیا بیاید. آن‌قدر هوش بالا، استعداد بی‌حد و اندازه‌ای دارد و کارش را درست انجام می‌دهد.

این بازیگر پیشکسوت سینما و تـلویزیون در پاسخ به این پرسش که آیا در طـولِ دوران بازیگری‌اش حادثه‌ای خطرناک برای او به‌وجود آمده، گفت: برای همه خاطرات تلخ به‌وجود آمده است اما خاطره‌ای دارم از جریانِ فیلمبرداری سریال «تفنگ سرپر» که هربار به یادم می‌آید، می‌ترسم. یک روز سر فیلـمبرداری، گریم شده بودم اما هنوز آقای احمدجو کارگردان نیامده بودند. گفتم راه بروم و از دکـــور بیرون رفتم اما ناخودآگاه ۱۰، ۲۰ سگ ایستاده و در حالِ پارس‌کردن جلویم دیدم که نمی‌توانستم نفس بکشم و کاری انجام بدهم.

جعفرزاده همچنین به خاطره سوسک‌ها هم اشاره کرد و افزود: در سریال «رسم عاشقی» در خانه‌ای در میدان منیریه بودیم همه‌چیز روتین پیش می‌رفت تا به سکانس‌های حیاط رسیدیم. خانه‌ای قدیمی بود چراغ‌ها را وصل کردند؛ لوکیشن روشن شد یکدفعه دیدیم از زیرزمین سوسک‌ها سرازیر می‌شوند و قابل کنترل نیست. گفتند کار تعطیـــل و سمپاشی کردند اما فردایش متوجه شدم چیزهایی در بدن من راه می‌رود که حس کردم سوسک‌ است. واقعا نمی‌دانید چه صحنه بدی بود. من سعی کردم صدایی از خودم درنیاورم تا کارگردان کات بدهد و به هر طریقی این سکانس تمام شود.

او در پاسخ به این پرسش که چه نقشی را دوست داشته و پیش نیامده است بازی کند، بیان کرد: چندبار گفته‌ام به من نقش منفی بدهید که نمی‌دهند. به‌راحتی می‌توانم نقش یک پیرزن معتاد را بازی کنم. پیرزنِ معتادی که بقیه را به این کار تشویق کند. حتی مریض احوال هم باشم این نقش را بدهند با کمال میل بازی خواهم کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *