شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۱

قول عزیزی خادم به بانوان فوتبالیست ایرانی

جمعه ۱ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۹
کد مطلب: 789220
رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد در صورت کسب تساوی تیم ملی بانوان برابر چین، پاداش پیروزی به بازیکنان و کادرفنی پرداخت خواهد شد.
قول عزیزی خادم به بانوان فوتبالیست ایرانی
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، دیدار تیم‌های ملی فوتبال بانوان ایران و هند در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۲ هند بدون گل به پایان رسید.

شهاب‌الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال پس از پایان بازی در تماس تلفنی خطاب به کادرفنی و بازیکنان تیم ملی فوتبال بانوان گفت: نمایش شما مقابل میزبان این دوره از مسابقات را دنبال کردم. مایه مباهات است که همه اعضای تیم با تمام توان در میدان حاضر شدید و نماینده شایسته‌ای برای دختران این مرز و بوم بودید. شایستگی شما بیش از این است و در بازی بعدی مقابل چین اگر نتیجه بگیرید، خوشحال خواهیم بود و اگر نتیجه مطلوبی حاصل نشد نیز همچنان به عنوان دختران تاریخ ساز فوتبال ایران شایسته و قابل احترام هستید. قطعا تیم پتانسیل بالایی دارد و امیدوارم با دست پر برگردید. مطمئنا پیام رئیس جمهوری، حضور معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری و نیز وزیر ورزش و جوانان نشان از اهمیت این تیم برای همه مردم ایران دارد. امروز فداکارانه برای ایران جنگیدید.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *