دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۱
۱

صدری: عزیزی‌خادم از فضای ایجادشده برای پرونده گل‌گهر تعجب کرد/ باید در زمین بازی امتیاز بگیریم

شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۵۶
کد مطلب: 785654
سرپرست باشگاه پرسولیس توضیحاتی را در خصوص دیدار با رئیس فدراسیون فوتبال ارائه کرد.
در جلسه عزیزی خادم و صدری چه گذشت؟
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، مجید صدری پس از دیدار با رئیس فدراسیون فوتبال اظهار داشت: در این دو سه روز اخباری در فضای مجازی منتشر شد. امروز به جهت اینکه باید از حق باشگاه و آنچه هواداران از ما انتظار دارند دفاع کنیم، خدمت شهاب عزیزی خادم رسیدم و در مورد سه موضوع صحبت کردیم.
 
وی افزود: اول، بحث مجوز حرفه‌ای سازی بود که عزیزی خادم بلافاصله برای فردا جلسه‌ای را تعیین کرد تا در خدمت او، سعید عباسی و مصطفوی باشیم تا تصمیم نهایی در مورد حرفه‌ای سازی گرفته شود. مصاحبه‌ها و صحبت‌های بعضی دوستان جای تعجب دارد. عزیزی خادم در این مساله به جد ایستاده و منافع ملی برایش از همه چیز مهمتر است. او گفت اجازه نمی‌دهیم حق هیچ باشگاهی ضایع شود.

صدری تصریح کرد:‌ موضوع دوم بحث داوری‌ها و اشتباهاتی بود که در چند هفته گذشته باعث شد روند یا نتیجه بازی ها عوض شود. رئیس فدراسیون قول داد جلسه‌ای را برگزار و شخصا به این موضوع رسیدگی کند  تا این مشکلات داوری را نداشته باشیم و نتیجه را به هواداران اعلام کنیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت:‌ موضوع سوم رایی بود که برای باشگاه گل گهر صادر شد و فکر می‌کنیم بیشترین ضرر را ما خواهیم داشت. عزیزی خادم تعجب کرد که چرا قبل از رای کمیته استیناف چنین فضایی ایجاد شد و گفتند این قطعی است و... رئیس فدراسیون فوتبال گفت کمیته استیناف برای همین کار است. این کمیته مستقل است و عزیزی خادم قول داد این موضوع را پیگیری کند تا حق باشگاهی ضایع نشود. باید صبر کنیم رای کمیته استیناف صادر شود.

صدری تاکید کرد: امیدوارم اتفاقی که درست است بیفتد. ما باید درون زمین بازی خودمان را نشان بدهیم نه با امتیازاتی که ممکن است به ما برسد. قطعا اعضای کمیته استیناف دلشان برای فوتبال کشور می‌سوزد و حق را انجام می‌دهند. عزیزی خادم در مورد هر سه موضوع قول داد کمک و پیگیری کند تا آنچه که درست است انجام شود.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص پرداخت طلب کالدرون و باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی عنوان کرد: این بدهی پرداخت شده و اگر تاییدیه 45هزار دلار بیاید، بلافاصله پنجره باز می‌شود. فکر کنم در بازی بعدی با نظر کادرفنی این اتفاق بیفتد. از نظر ما کار انجام شده و فقط منتظر تاییدیه آن خانم وکیل هستیم. او 95درصد پول را تایید کرده و ان‌شاالله امروز با توجه به اختلاف ساعتی که داریم امیدواریم تاییدیه را به ما بدهد. کل پول پرداخت شده و هیچ مشکلی در پرداخت نداریم. این اتفاق دیروز افتاد اما به هرحال تاییدیه را لازم داریم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
دولت بیخودی برای باشگاههای فوتبال خرج نکند... بی فایده است....