سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۱
۳

گفت و شنود/ از ظریف بپرسید!

يکشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۲۳
کد مطلب: 788758
روزنامه کیهان نوشت: مدعیان اصلاحات و برخی از سایت‌ها و روزنامه‌هایشان بد‌جوری به تکاپو افتاده‌اند و خودشان را به در و تخته می‌زنند که ملاقات آقای خاتمی با جرج سوروس را تکذیب کنند!.
گفت و شنود/ از ظریف بپرسید!
به گزارش جهان نيوز، روزنامه کیهان در بخش گفت و شنود در مطلبی تحت عنوان « از ظریف بپرسید!»، نوشت:

گفت: مدعیان اصلاحات و برخی از سایت‌ها و روزنامه‌هایشان بد‌جوری به تکاپو افتاده‌اند و خودشان را به در و تخته می‌زنند که ملاقات آقای خاتمی با جرج سوروس را تکذیب کنند!.

گفتم: چرا وقتی کیان تاجبخش عامل «سیا» و نماینده بنیاد سوروس در اعترافات خود که از تلویزیون پخش شد، به دیدار خاتمی و جرج سوروس اعتراف کرد، آقایان اعتراضی نکردند و به غیرتشان برنخورد و اصلاً به روی خودشان نیاوردند؟!

گفت: چرا تا حالا خود آقای خاتمی ملاقاتش با این سرمایه‌دار صهیونیست و دشمن تابلو‌دار ایران اسلامی را انکار نکرده است؟!

گفتم: برای اینکه می‌داند ملاقات کرده و نمی‌خواهد با انکار آن دروغ گفته باشد!.

گفت: خُب از « کنت تیمر‌من» مسئول سابق میز ایران در «سیا» بپرسند و یا از «استیون کلمنز» که در ملاقات حضور داشته سؤال کنند و یا از مدیر نشریه «نیوز مکس» بپرسند و یا از «ریچارد بلوم» دوست و مشاور کارتر بپرسند و یا‌...‌!

گفتم: اصلاً چرا راه دور بروند؟ از آقای ظریف بپرسند!.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
یعنی ؟؟؟؟؟
United States
این جوج سیروس چرا اینقدر مهمه براتون؟؟!! حالا یکی ۲۰ سال پیش رفته جوجه کباب خورده !!! خورده که خورده!!! به الآن چه دخلی داره؟؟!!!
Iran, Islamic Republic of
شما قرصهات رو به موقع بخور تا از دهنت کف بالا نیاد.