جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱

زندان و جریمه ۹۳۲ میلیونی برای برگزاری عروسی

شنبه ۲۵ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۸
کد مطلب: 788559
در سایه ادامه شیوع ویروس کرونا افرادی که اقدام به برگزاری مراسم عروسی یا عزا کنند دستگیر و تا سه سال زندان و تا 10 هزار دینار (932 میلیون تومان) جریمه خواهند شد.
زندان و جریمه ۹۳۲ میلیونی برای برگزاری عروسی
به گزارش جهان نيوز، زندان و جریمه حدود یک میلیارد تومانی در انتظار افرادی است که در کویت اقدام به برگزاری مراسم عروسی یا عزا می‌کنند.
 
بر اساس گزارش اعتمادآنلاین، روزنامه القبس کویت نوشت: در سایه ادامه شیوع ویروس کرونا افرادی که اقدام به برگزاری مراسم عروسی یا عزا کنند دستگیر و تا سه سال زندان و تا 10 هزار دینار (932 میلیون تومان) جریمه خواهند شد.

به گفته یکی از مسئولان امنیتی کویت، این جرایم تلاشی برای جلوگیری از برگزاری مراسم در فضاهای دربسته است.
 
این مسئول کویتی تاکید کرد در صورت مشاهده تجمع نیروی امنیتی وارد عمل شده و اقدام به متفرق کردن مردم خواهد کرد و تمامی مراسم‌ به ویژه مراسم جشن و مناسبت‌های اجتماعی را زیر نظر خواهد داشت.

گفتنی است بعد از شیوع سویه اومیکرون دولت کویت روز 3 ژانویه گذشته هر نوع تجمعی را در اماکن بسته ممنوع و به طور ویژه بر ممنوعیت برگزاری مراسم اجتماعی همچون عروسی و عزا تاکید کرد.

از سوی دیگر دولت عربستان سعودی هم اعلام کرد افرادی که حاضر به رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی نباشند تا 100 هزار ریال (حدود هشت میلیارد تومان) جریمه خواهند شد.

سرویس امنیت عمومی عربستان در صفحه توییتر خود هشدار داد، در سایه افزایش ابتلا به ویروس کرونا افراد خاطی بدون اغماض جریمه خواهند شد و مبلغ جریمه آنها از هزار ریال تا 100 هزار ریال خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *