چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۲
۱

تکواندو نشد، معاونت وزیر که هست!

يکشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۰۵
کد مطلب: 787914
محمد پولادگر چهارشنبه هفته قبل در انتخابات فدراسیون تکواندو میدان را به هادی ساعی واگذار کرد تا شاید تکواندو بعد از بیش از دو دهه حضور او نفسی تازه کند
به گزارش جهان نيوز به نقل از روزنامه جوان، مسئولیت برای برخی از چهره‌ها در ورزش ایران تمامی ندارد، فقط از عنوانی به عنوان دیگر تغییر می‌کند.

تفاوتی هم ندارد که در مسئولیت قبلی موفق بوده‌اند یا نه. به کارنامه عملکردشان هم نگاه نمی‌شود، فقط مهم این است که مسئولیت آن‌ها تداوم داشته باشد و نکند زمانی از قطار مسئولیت پیاده شوند و خدای ناکرده زمین بمانند. برای این‌ها همیشه میزی آماده است که مسئولیتی قبول کنند و ورزش از عدم حضورشان ضربه نخورد! ماجرای معاون جدید ورزش قهرمانی وزارت ورزش هم درست همین است.

محمد پولادگر چهارشنبه هفته قبل در انتخابات فدراسیون تکواندو میدان را به هادی ساعی واگذار کرد تا شاید تکواندو بعد از بیش از دو دهه حضور او نفسی تازه کند، اما دیروز حکم گرفت و معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش شد، چیزی در حد همه‌کاره ورزش کشور، یعنی اگر تا چهارشنبه گذشته فقط دغدغه تکواندو را داشتیم که با مدیریت او در سراشیبی سقوط قرار گرفته بود حالا باید نگران کل ورزش باشیم که با معاون جدید در چه مسیری قرار می‌گیرد. خدا قبول کند این همه تعهد و مسئولیت‌پذیری را که اجازه نمی‌دهد امثال پولادگر‌ها قدری هم به استراحت فکر کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


SR
Iran, Islamic Republic of
نقد بسیار بجایی بود. تشکر