پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۸

تازه‌ترین یاوه‌گویی‌ شاه عربستان علیه ایران

پنجشنبه ۹ دی ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۲۵
کد مطلب: 786876
پادشاه عربستان بار دیگر اتهاماتی بی اساس به جمهوری اسلامی ایران وارد کرد.
یاوه‌گویی‌ شاه عربستان علیه ایران
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، «سلمان بن عبدالعزیز» پادشاه عربستان با این ادعا که سیاست‌های ایران بر هم زننده امنیت و ثبات در منطقه است، گفت: ایران کشوری همسایه در منطقه است و ما امیدواریم که رفتارهای خود را تغییر داده و به گفت‌وگو و همکاری روی بیاورد.

پادشاه عربستان در ادامه ادعاهای بی اساس خود افزود: ما با نگرانی شدید سیاست‌های ایران و حمایت این کشور از شبه نظامیان مسلح و عدم همکاری آن با جامعه جهانی در خصوص برنامه هسته‌ای و توسعه برنامه‌ موشک‌های بالستیک را دنبال می‌کنیم.

سلمان بن عبدالعزیز همچنین ایران را به حمایت از جنبش انصارالله متهم کرد و مدعی شد که این حمایت منجر به طولانی شدن جنگ در یمن شده و بحران انسانی در این کشور را تشدید کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


داود
Iran, Islamic Republic of
گور پدر آل سعود
Iran, Islamic Republic of
به دشمنی با آمریکا، عربستان سعودی و اسرائیل افتخار می‌کنیم/ آنها ما را نشناخته‌اند
Iran, Islamic Republic of
پادشاه عربستان به علت جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت در منطقه خاورمیانه و به ویژه درجنگ یمن باید در دادگاه دیوان کیفری بین المللی محاکمه و مجازات شود.
Iran, Islamic Republic of
ترور سردار سلیمانی و... در تاریخ 13 دی 1398 در فرودگاه بین المللی بغداد بزرگترین سند جنایت‌های آمریکا، رژیم سعودی و رژیم صهیونیستی در عراق بوده است.
Iran, Islamic Republic of
فاجعه منا جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی سعودی ها جنایتکار بوده است.
Iran, Islamic Republic of
سلمان بن‌عبدالعزیز بدون اشاره به محاصره جنایتکارانه‌ای که کشورش 6 الی 7 سال است علیه مردم بی‌گناه یمن اعمال کرده و مانع رسیدن دارو و مواد غذایی به این کشور جنگ‌زده شده، ادعا کرد: «ما در حال پیگیری حمایت رژیم ایران از حوثی‌ها هستیم که جنگ یمن را طولانی‌تر می‌کند و امنیت سلطنت ما و منطقه را تهدید می‌کند.
Iran, Islamic Republic of
برو وقت شیر دوشیه
!!
Iran, Islamic Republic of
این مگه هنوز زنده ست ؟؟!!